معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

کمک به همنوعان در ذات وجود انسان ها است

اصفهان (پانا) : معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم نمادین جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) ناحیه 3 گفت : کمک به همنوعان در ذات وجود همه انسان ها وجود دارد و انسانها در همه زمینه ها باید به همدیگر کمک نمایند.

کد مطلب: ۸۰۴۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک به همنوعان در ذات وجود انسان ها است

مراسم نمادین جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا(س) ناحیه 3 برگزار گردید . معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن گفت : انسان فطرت خدایی دارد و فطرت خدایی یعنی اینکه در ذات انسان ها خوبی، فداکاری ، دوستی ، کمک به همنوع و .. وجود دارد و در آموزه های دینی و مذهبی ما نیز بارها وبارها در ارتباط با کمک به همنوع سفارش شده است و همچنین در کتب و سفارشات بزرگان و شعرا نیز به این امر سفارش شده است.

رییسی در ادامه گفت : هیچ انسانی از آینده خود خبر ندارد و زندگی بعضی از انسان ها در اثر حوادث طبیعی و غیر طبیعی دچار دگرگونی های مختلفی شده است و انسان هایی که روزی به دیگران کمک می کردند الان محتاج کمک دیگران هستند و برعکس آن بسیاری از افراد که الان وضعیت مالی خوبی دارند در گذشته محتاج کمک دیگران بوده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه گفت : کمک به دیگران در واقع حمایت از نهالی است که در حال رشد می باشد و اگر این نهال حمایت شود در آینده به دیگران سایه و میوه خواهد داد.

رییسی در پایان گفت : هر ساله جشن نیکوکاری به بهانه عید نوروز برگزار می شود و امیدواریم برگزاری این مراسم و جشن در جامعه موجب بیداری فطرت انسان ها گردد و فقر در جامعه ما ریشه کن گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار