در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت زهرا (س)؛

جوانه های لبخند در جشن نیکوکاری بر لب دانش آموزان نقش بست

قم (پانا)- با حضور معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی استان قم جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می کاریم» در مدرسه دخترانه ابتدایی فاطمه الزهرا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانه های لبخند در جشن نیکوکاری بر لب دانش آموزان نقش بست

صبح روز چهارشنبه 16 اسفند با حضور میر شکار معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد، حمزه ای معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می کاریم» در مدرسه دخترانه ابتدایی فاطمه الزهرا برگزار شد.

در ابتدای این برنامه میر شکار ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دانش آموزان پر شور به بیان نقش و آثار کمک های مردمی هر چند کم، برای روشن کردن چشم افراد نیازمند اشاره و از آنان درخواست کرد به این امر مهم اهتمام کنند.

سپس حمزه ای معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با ذکر داستانی از پیامبر (ص) در مورد نیازمندان ذهن و روحیه بچه ها را به حمایت از نیازمندان معطوف دانست و خواستار پیگیری مربیان و مدیران در جهت شناسایی دانش آموزان نیازمند و رفع نیازهای آنان تا حد توان شد.

در انتهای این برنامه نیز دانش آموزان با پاکت هایی که در آن هدایای نقدی خود را قرار داده بودند به سوی صندوق جمع آوری کمک ها شتافتند و با شور و حرارت هدایای خود را تقدیم کردند تا به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

گفتنی است جشن نیکوکاری امسال با شعار «جوانه های لبخند می کاریم» در سطح مدارس استان قم برگزار شد، که مطابق شنیده ها، حدود 20 هزار دانش آموز نیازمند در قم تحصیل می کنند و نیازمند توجه و پیگیری مسئولین جهت رفع نیازهای آنان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار