زنگ نیکوکاری در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد

مراسم جشن نیکو کاری با حضور مسئولین ، کمیته امداد ، صدا وسیما ، سپاه پاسداران، آموزش وپرورش و سازمان دانش آموزی استان در محل دبستان شاهد رستگار ناحیه 2 کرمانشاه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۴۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نیکوکاری در مدارس استان کرمانشاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، زنگ نیکوکاری به نمایندگی از مدارس استان کرمانشاه امروز چهارشنبه 16 اسفند به دست فرزند گرانقدر شهید فریدون احمدی در مدرسه شاهد رستگار ناحیه ۲ کرمانشاه نواخته شد.

همزمان با این مرکز، زنگ نیکوکاری در سایر مدارس استان نیز به صدا در آمد.

در این مراسم میرعباسی مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن خیر مقدم در مورد انفاق و کمک به دیگران سخنانی ایراد نمود.

خدر ویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در این خصوص گفت: مراسم جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور امروز در مدارس سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه اعضای ستاد نیکوکاری در استان کرمانشاه هرساله در کنار خیران به طور ویژه یاری رسان این نهاد برای برگزاری این جشن ملی هستند، ابراز امیدواری کرد که امسال نیز با هماهنگی و تعامل اعضای ستاد نیکوکاری پایگاه های فعالی در سطح شهرستان ها دایر و بتوانیم کمک های مردمی بیشتری جذب کنیم.

وی از توزیع 70 هزار قلک بین دانش‎آموزان خبر داد و افزود: جمع‎آوری این قلک‎ها آغاز شده و امروز مراسم جشن نیکوکاری در مدارس، 17 اسفند در پایگاه‎های ثابت و سیار سطح شهر و در روز 18 اسفند ماه نیز در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‎شود.

لازم به ذکر است؛ بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه چشم به راه کمک های مردم خیر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار