420 پایگاه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد، آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان به جشن نیکوکاری هستند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شعار جشن نیکوکاری امسال را «جوانه لبخند می‌کاریم» اعلام و بیان کرد: 420 پایگاه در مدارس، آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان به این جشن هستند.

کد مطلب: ۸۰۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
420 پایگاه در مدارس کهگیلویه و بویراحمد، آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان  به جشن نیکوکاری هستند

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، فرید محبی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری گفت: همه‌ساله در این هفته جشن نیکوکاری باهدف تأمین نیازمندی‌های شب عید خانواده‌های تحت حمایت با رویکرد بومی‌سازی برگزاری جشن و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های درون و خارج از استان برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، سازمان دانش آموزی در مدارس برگزار می شود، افزود: به‌منظور مشارکت دانش آموزان در امر کمک‌رسانی به نیازمندان ۷۰ هزار پاکت ویژه جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع شد.

محبی شعار جشن نیکوکاری امسال را «جوانه لبخند می‌کاریم» اعلام و بیان کرد: 420 پایگاه در مدارس، آماده دریافت کمک‌های دانش آموزان به این جشن هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق هماهنگی با مدیران مدارس، کمک‌های نقدی دانش آموزان هر آموزشگاه در اختیار دانش آموزان نیازمند در همان مدارس قرار می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با مشارکت پرشور مردم این مبلغ افزایش یابد.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان نیز گفت: جشن نیکوکاری هر ساله با هدف رفع نیازمندی ها محرومین استان برگزار می شود و توانسته در بحث توسعه مشارکت مردم تاثیر گذار باشد.

بشیری با بیان اینکه اولیا مدارس می توانند در بحث نیکوکاری کمک شایانی انجام دهند گفت: با همکاری کمیته امداد تلاش می کنیم نیازمندی های بالقوه ای که در بین خانواده های دانش آموزان وجود دارد از طریق کمک های نقدی و غیر نقدی مرتفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار