معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان:

رسالت امور تربیتی، پرورش نسلی توانمند و آگاه به ارزش های دینی و فرهنگی است

سنندج(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در آئین تجلیل از متولیان تربیت در سروآباد، رسالت نهاد مقدس امور تربیتی را پرورش نسلی توانمند و آگاه به ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رسالت امور تربیتی، پرورش نسلی توانمند و آگاه به ارزش های دینی و فرهنگی است

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،روز گذشته حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در جمع مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان سروآباد، با تبریک هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، از تلاش و زحمات مربیان پرورش شهرستان در تحقق برنامه ها و اهداف تربیتی و ورزشی تقدیر و تشکر کرد .

وی با اشاره به جایگاه خاص شهرستان در تربیت و پرورش بزرگان دینی در طول سالیان گذشته، گفت: سروآباد همواره مهد دینداری و اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی بوده است.

نریمانی با اشاره به اهمیت توجه والدین به مسایل تربیتی در کنار فعالیت های آموزشی، گفت: آموزش در کنار پرورش می تواند اثر واقعی خود را نشان دهد به همین جهت نیاز است که والدین به مسایل پرورشی و اخلاقی دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند تا شاهد پرورش نسلی توانمند و با انگیزه جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان توجه به مسایل تربیتی را از مهم ترین نیازهای جامعه امروز عنوان کرد و گفت: با توجه به هجمه های گسترده استکبار در زمینه های جنگ نرم و امور فرهنگی و تربیتی نیاز است تا نهاد های مذهبی در کنار آموزش و پرورش با این توطئه ها مقابله کنند تا بزرگ ترین سرمایه کشور که همان دانش آموزان هستند از گزند این هجمه ها دور بمانند .

وی بر تعامل مستمر میان خانواده ها و مدرسه به عنوان دو رکن اصلی تربیت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تعامل تنگاتنگ بین این دو بخش زمینه آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن را ارتقا می دهد .

شایان ذکر است؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان به همراه رئیس اداره امور تربیتی اداره کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با حضور در سالن پیامبر اعظم شهرستان سروآباد از نزدیک در جریان تجهیز این سالن قرار گرفت و از تلاش های این مدیریت در راستای ساماندهی مدارس و مراکز تربیتی تقدیر و تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار