مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان

توزیع ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در استان گلستان

هزار تن میوه شب عید در استان گلستان تامین شده و در ۱۱۰ مرکز در سطح استان توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در استان گلستان

به گزارش پانا از استان گلستان، حکیم گلدی‌زاده درباره توزیع میوه شب عید در استان اظهار داشت: یک‌هزار تن میوه خریداری شده و در سردخانه‌ها ذخیره شده است که از این مقدار میوه 600 تن پرتقال تامسون درجه یک و 400 تن سیب که 300 تن آن سیب دماوند و 100 تن از اشنویه تامین شده است.

وی افزود: به زودی با طرح تنظیم بازار و در نشستی قیمت این اقلام را مشخص خواهیم کرد و در 25 اسفند این میزان میوه توزیع خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان تصریح کرد : 110 مرکز توزیع در سطح استان در نظر گرفته شده و به مردم اطمینان می‌دهیم که میوه‌های مناسبی در استان توزیع خواهد شد و از قیمت موجود در بازار بسیار پایین‌تر خواهد بود.

گلدی‌زاده اظهار کرد: کیفیت میوه‌ها نیز بالا است و همچنین مراکز سیاری در ورودی شهرها استقرار خواهد یافت که حتی مسافران نیز بتوانند از این میوه‌ها خرید کنند.

وی گفت: سازمان تعاون روستایی 130 هزار هکتار تحت مدیریت دارد که 25 هزار هکتار آن تحت کشت آبی است و از آن جایی که بارندگی خوب بود استان نیازمند کود ازته است.

مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان تصریح کرد: در همین راستا 2500 تن کود ازته از عسلویه خریداری شد و به زودی به استان می‌رسد که سهم هر شهرستان از این کود مشخص شده و توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار