استاندار یزد:

برنامه اصلی استان در سال 97 کاهش بیکاری است

یزد(پانا)- استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مدیریتی استان یزد با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به مردم استان مورد تأکید است؛ اظهار داشت: لازم است مسئولان استان در سال 97 با همه توان و قدرت درصدد کاهش بیکاری و ایجاد و افزایش اشتغال تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۰۴۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه اصلی استان در سال 97 کاهش بیکاری است

نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد روز سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه به ریاست استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از اعضای این ستاد در محل سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
«محمود زمانی قمی» در این نشست با اشاره به اینکه گزارش دستگاه‌های اجرایی استان بیانگر اجرایی شدن مصوبات این ستاد است؛ تأکید کرد: بخش عمده‌ای از مصوبات و فعالیت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است و این موضوع امیدوارکننده است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی عزمی جدی دارند؛ افزود: امیدواریم در سال آینده با کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای بیکاران، این روند مثبت ادامه پیدا کند.
استاندار یزد تأکید کرد: مهم‌ترین مشکل کشور و استان فقر، بیکاری و فاصله طبقاتی است که همه در ایجاد آن‌ها دخیل هستیم و برای اصلاح این وضع نیز باید همه تلاش کنند.
استاندار یزد بابیان اینکه انقلاب و نظام ظرفیت‌های بالایی برای عبور از این مشکلات دارند، تصریح کرد: راه‌حل مشکل فعلی تلاش و اتحاد است و اینکه همه بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری و اعتقاد دینی و قلبی در این مسیر حرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمت به مردم را به‌عنوان یک عقیده بپذیرند و صرفاً برای ارائه گزارش به مقامات بالاتر انجام‌وظیفه نکنند و خود را در درگاه خداوند متعال پاسخگو بدانند.
در این جلسه از 10 صادرکننده نمونه صنایع کوچک و متوسط یزد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار