لیگ قهرمانان اروپا؛ فوتبال رئال مادرید پول نفت اعراب را مات کرد  

تهران (پانا) – تیم‌های رئال مادرید و لیورپول اولین راه‌یافته‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.   

کد مطلب: ۸۰۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ فوتبال رئال مادرید پول نفت اعراب را مات کرد  

دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار آغاز شد.

در حساس‌ترین بازی امشب پاری سن ژرمن در غیاب نیمار برزیلی در حالی میزبان رئال مادرید بود که دیدار رفت را با شکست 3 بر یک به پایان رسانده بود.

برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد در دقایق ابتدایی بازی خبری از برتری تیم پاریسی نبود و در نیمه اول توپ و میدان در اختیار تیم مهمان بود و این رئال مادرید بود که دو برابر حریف ایجاد موقعیت کرد اما تساوی بدون گل پایان‌بخش نیمه اول بود.

در نیمه دوم نه تنها پاری سن ژرمن نتوانست بر جریان بازی مسلط شود بلکه بیشتر تحت‌فشار قرار گرفت تا اینکه دقیقه 51 کریس رونالدو گل اول بازی را به ثمر رساند. در حالی که دقیقه 66 وراتی با دریافت کارت قرمز اخراج شده بود، پاری سن ژرمن دقیقه 71 به گل تساوی رسید تا امید به اردوی این تیم بازگردد.

در ادامه باز هم رئال مادرید بود که بر جریان بازی تسلط داشت و در دقیقه 80 کاسمیرو گل دوم را به ثمر رساند تا امیدهای میزبان تمام شود و در نهایت این رئال مادرید بود که با پیروزی 2 بر یک در بازی برگشت و 5 بر 2 در مجموع به مرحله بعد صعود کرد تا مالکان عرب پاری سن ژرمن یکبار دیگر متوجه شوند پول برای آنها در اروپا افتخارآفرینی نخواهد کرد.

دیگر دیدار همزمان در انگلیس بین لیورپول و پورتو در پایان نود دقیقه برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شاگردان یورگن کلوپ با تکیه بر برتری قاطع 5 بر صفر در بازی رفت، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار