معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر:

روز درخت کاری احترام به محیط زیست میباشد

اسلامشهر (پانا)- مراسم نهال دوستی به مناسبت روز درختکاری و با حضور جمعی از مسئولین آموزش و پرورش اسلامشهر در مدرسه شاهد حضرت فاطمه زهرا (س)شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
روز درخت کاری احترام به محیط زیست میباشد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ،در این مراسم آقاخشی ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت : در ختان همیشه در زندگی بشر مؤثر بودندواامروز بهانه ای است تا ما به محیط زیست احترام بگذاریم .

وی در ادامه گفت : پیامبر اسلام (ص) می فرماید : کسانی که درختی بکارند یا مزرعه ای زیر کشت ببرند ، این کار صدقه ای از طرف آن شخص است .

وی افزود :وقتی دین اسلام به این موضوع اشاره کرده و ما را به کاشت درخت تشویق کرده ، باید آن را به نحو احسنت انجام دهیم که قطعا کار پسندیده ای است .

آقاخشی تصریح کرد : همه ساله در کشور ما از 15 تا 22 اسفند ماه ، با عنوان هفته منابع طبیعی نام گذاری میشود ودانش آموزان ما به مناسبت اولین روز این هفته با نام روز درختکاری با دست های سبز و پر توان خود ، نهالی در زمین میکارند .

در ادامه این مراسم نهال هایی در حیاط مدرسه به دست فرزندان شهدای مدافع حرم کاشته شد .

شایان ذکر است ، اجرای سرود ، نمایش و دکلمه از بخش هایی جنبی مراسم بود و به فعالان بهداشت واحد آموزشی نیز جوایزی اهدا شد.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار