برگزاری مراسم روز درختکاری در ملارد

ملارد (پانا )- مراسم روز در ختکاری در شهرستان ملارد با حضور معاون امورهماهنگی عمرانی استانداری تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۸۰۴۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم روز درختکاری  در ملارد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، این مراسم باهمکاری ستاد فضای سبز استان تهران ، فرمانداری ، شهرداری و اداره منابع طبیعی شهرستان ملارد و با حضور توآهن معاون امورهماهنگی عمرانی استانداری تهران و مسئولین شهرستان برگزار گردید که طی آن در زمینی به مساحت ۱۷۰ هکتار درختکاری شد.

خطیبی فرماندار ملارد دراین مراسم با اشاره به اینکه شهرستان ملارد یکی از کانون های بحران گرد و غبار در استان تهران محسوب می شد،افزود: در سه ساله اخیر طرح های ترسیب کربن ، توسعه جنگل کاری بیابانی و افزایش فضای سبز شهری به مرحله اجرا در آمده که نتایج بسیار مطلوبی داشته است.

وی افزود: در طرح توسعه فضای سبز اخترآباد فرمانداری شهرستان با همکاری بنیاد برکت و اداره کل منابع طبیعی استان تهران 600 هکتار از اراضی اخترآباد را در طرح توسعه جنگل کاری مورد استفاده قرارداده است .

در ادامه سلطانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان ملاردگفت: همزمان با فرارسیدن هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ۳۵ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر به صورت رایگان در این شهرستان توزیع میگردد وبراساس مصوبه ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی از این تعداد بیش از ۵ هزار نهال مثمر در میعادگاه نمازجمعه ملارد و صفادشت ۱۸ اسفند در بین نمازگزاران توزیع خواهدشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار