با حضور مسئولان مرتبط با حوزه آموزشی و فرهنگی؛

همایش تجلیل از معاونان، مربیان، مشاوران و پیشکسوتان امور تربیتی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان اردبیل برگزارشد

اردبیل (پانا) - همایش تجلیل از معاونان، مربیان، مشاوران و پیشکسوتان امور تربیتی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان اردبیل با حضور مسئولان مرتبط با حوزه آموزشی و فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از معاونان، مربیان، مشاوران و پیشکسوتان امور تربیتی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان اردبیل برگزارشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در این همایش که در کانون فرهنگی ،تربیتی شهید رجایی ناحیه ی2 اردبیل برگزار شد، طی سخنانی اظهارداشت: حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بسیار وسیع است و نمی توان این مجموعه عظیم و تاثیرگذار را از بحث تعلیم و آموزش جدا کرد.

احمد ناصری با اشاره به اهمیت و نقش امور تربیتی در آموزش و پرورش بیان کرد: از 23 هدف کلان سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش شش هدف آن مربوط به حوزه امور تربیتی است و در مابقی اهداف نیز نقش امور تربیتی بسیار مهم و برجسته است.

وی با بیان اینکه متولیان امور تربیتی در واقع بازوی قوی برای مدیران مدارس هستند گفت: برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف، برگزاری انواع مسابقات، ارائه مشاوره های تحصیلی، شکل گیری و مدیریت و هدایت تشکل های دانش آموزی، پرسش مهر، برگزاری نماز و مسابقات قرآنی و اوقات فراغت دانش آموزان از جمله فعالیت های مجموعه امور تربیتی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آسیب های اجتماعی، یاد گیری مهارت های زندگی، مدیریت فضای مجازی، هماهنگی با خانواده های دانش آموزان برای ارائه الگوی تربیتی واحد و متنوع شدن نیازهای دانش آموزان را از جمله چالش های این حوزه برشمرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید برنامه های مدونی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم در این همایش گفت:با ایجاد محدویت و حصار کشی نمی توان جلوی ارتباطات را گرفت و بر ذهن ها حاکم شد چرا که اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروز بشر رسوخ کرده است.

حجت الاسلام مهدی ستوده با بیان اینکه مربیان امور تربیتی در واقع افسران جنگ نرم هستند، اظهار کرد: امروز مسئولیت مربیان امور تربیتی بسیار سنگین است تا با هدایت به موقع و درست دانش آموزان و جوانان جامعه ای اسلامی و ارزشی داشته باشیم.

گفتنی است :خواندن دکلمه، شعر، اجرای سرود و تجلیل ازخانواده های معظم شهدا، معاونین، مربیان، مشاوران و پیشکسوتان امور تربیتی از دیگر قسمت های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار