120 طرح ربات دانش‌آموزی وارد مسابقات بین‌المللی رباتیک شدند

تهران (پانا) - دپارتمان کودک ونوجوان مجتمع فنی تهران با حمایت سازمان فنی حرفه ای کشور، شهرداری منطقه 12 و با همکاری موسسه City & Guilds انگلستان چهارمین دوره مسابقات رباتیک ICS2018 ویژه کودکان را برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
120 طرح ربات دانش‌آموزی وارد مسابقات بین‌المللی رباتیک شدند

به گزارش روابط عمومی مجتمع فنی تهران، در این جشنواره دانش‌آموزان در پایه‌های سوم تا ششم به رقابت با یکدیگر پرداختند و بر اساس موضوع مسابقه ربات‌های گوناگونی در حوزه‌های شهری، صنعتی و ورزشی توسط دانش‌آموزان ابداع شد. در این دوره تعداد 38 مدرسه در مسابقه شرکت کردند که 120 طرح از 368 شرکت کننده به عنوان طرح‌های برگزیده حائز رتبه‌های برتر معرفی شدند.

سالانه صدها مدرسه در گروه‌های سنی مختلف در مسابقات رباتیک ICS شرکت می‌کنند و دانش‌آموزانی از این مدارس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.این شرکت‌کنندگان که از سراسر کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند در صورت کسب رتبه‌های برگزیده به مسابقات بین المللی اعزام خواهند شد تا در رقابت‌های جهانی بتوانند برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

موسسه City and Guilds لندن در سال 1878 با تلاش بنگاه تجاری لندن و اصناف شهر لندن به منظور استانداردسازی سیستم‌های آموزشی و مهارتی در کشور انگلستان تاسیس شد. هم اکنون CG در 100 کشور دنیا بیش از 10000 مرکز آموزشی دارد و این مراکز آموزشی توسط 21 دفتر منطقه‌ای در دنیا مدیریت می‌شوند. از سال 2000 بیش از 20 میلیون نفر از CG مدرک دریافت کرده‌اند .

CG بعنوان بزرگترین و معتبرترین موسسه آموزشی دنیا با همکاری صنایع، شرکت‌ها، اتحادیه ها و مراکز معتبر آموزشی توانسته است در 28 صنعت دنیا و بیش از 600 دوره آموزشی، استاندارد و مدارک بین المللی مورد تایید صنایع، کارفرمایان و مراکز دولتی و خصوصی در سراسر دنیا ارائه کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار