در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)؛

مراسم روز درختکاری برگزار شد

قم (پانا) - با حضور مسئولان ارشد استان، مراسم درختکاری همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم روز درختکاری برگزار شد

مراسم روز درختکاری صبح روز سه شنبه در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت زهرا (س) به کوشش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و حوزه علمیه قم با حضور مسئولین ارشد استان در شهرک مهدیه قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان، رضوی و عالی پور معاونین استاندار، قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش، پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم، ذاکر رئیس بسیج دانش آموزی، طلایی رئیس جهاد کشاورزی، سجادی مدیر کل منابع طبیعی و تنی چند از مسئولان استان برگزار شد مدیر کل منابع طبیعی استان ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه درختکاری در استان قم خاطر نشان: امروز غرص درخت یک وظیفه همگانی برای آحاد مردم است. و نیاز روز افزون مردم به اکسیژن می طلبد که ما فقط به منابع دولتی برای احداث درختان و ایجاد فضای سبز اکتفا نکنیم و آن را وظیفه ای ملی بدانیم.

سجادی افزود: امروز در شهر قم حدود 35000 هکتار فضای سبز خود رو و غیر خود رو وجود دارد که با توجه به جمعیت قم این مقدار بسیار ناچیز است و نیازمند همت والای مسئولین برای تشویق و افزایش فضای سبز هستیم.

در ادامه این مراسم با تقدیر از پدر شهید مدافع حرم، مهدی ایمانی ضمن غرس نهال با نام او یاد و خاطره رشادت های شهداء گرامی داشته شد.

در پایان مراسم نیز با حضور مسئولین چندین قطعه نهال در اطراف بلوار ورودی شهرک مهدیه غرس گردید و این سنت پسندیده گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار