مدیرکل آموزش وپرورش فارس: ان شاالله به زودی عدالت آموزشی در گستره ایران برقرار می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: انشاالله باید روزی برسد که عدالت آموزشی در پهنه ایران اسلامی گسترده شود وشاهد این باشیم که هیچ دانش آموزی ضمن اینکه از تحصیل بازنمانده باشد از بهترین امکانات آموزشی و تحصیلی و تربیتی بهره مند باشد.

کد مطلب: ۸۰۴۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش فارس: ان شاالله به زودی عدالت آموزشی در گستره ایران برقرار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: برای اولین بار است که به سیستان و بلوچستان سفر می‌کنم و برگزاری این سیستان و بلوچستان کار بسیار ارزنده ای است که موجب می شود زمان بیشتری برای بحث و تبادل نظر بین مدیران فراهم شود.

وی گفت: همچنین این کار در راستای سیاست تمرکز زدایی از تصمیم گیری در آموزش وپرورش است میتواند موجب آشنایی مدیران در سطح وزارت و ادارات کل با مشکلات و ظرفیت های هر استان شود و همچنین زمینه بهتر استفاده از تجارب موفقیت آمیز به صورت عینی فراهم می‌شود.

آذری همه فرهنگیان ودانش آموزان استان سخت کوش و دیار اسطوره های ناب پارسی سیستان وبلوچستان را انسانهایی فهیم و با استعداد دانست و افزود:اینجانب حامل سلام و پیام دوستی و محبت فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان فارس هستم.

وی ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزان استان من هماره خود را دوست وبرادر هموطنان خود دراستان شما میدانند و شاید نمونه بارز وعینی آن در خریداری یک دستگاه منزل مسکونی برای خانواده همکار فقیدمان مرحوم حمیدرضا گنگوزهی که جان خود را برای حفظ دانش آموزانش از دست داد توسط فرهنگیان استانم باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: از طرفی استان من در طول سال میزبان شما عزیزان فرهنگی ودانش آموز خصوصا درایام تعطیلات نوروز است واز همین جا هم از همه شما عزیزان برای نوروز امسال دعوت می کنم.

آذری گفت: اما آنچه که هنوز دراستان مقاوم سیستان وبلوچستان به عنوان یک واقعیت است مساله محرومیت علی رغم همه تلاش های صورت گرفته است که خودنمایی می کندیقین دارم انشاالله باید روزی برسد که عدالت آموزشی در پهنه ایران اسلامی گسترده شود وشاهد این باشیم که هیچ دانش آموزی ضمن اینکه از تحصیل بازنمانده باشد از بهترین امکانات آموزشی و تحصیلی و تربیتی بهره مند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار