بازدید مدیر میز خدمت استانداری کردستان از میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان

سنندج(پانا)_مدیر میز خدمت استانداری کردستان از میز خدمت فیزیکی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان بازدید کرد .

کد مطلب: ۸۰۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر میز خدمت استانداری کردستان از میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،روز گذشته راست خدیو مدیر میز خدمت استانداری کردستان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان از میز خدمت اداره کل و فعالیت های این بخش بازدید و از نزدیک در جریان نحوه اقدامات و ارائه خدمات این بخش قرار گرفت .

وی در این بازدید اظهار داشت : در اجرای بخشنامه معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ، استانداری کردستان طی مکاتبه ای به کلیه ادارات ، نهادها و سازمانهای دولتی ، استقرار میز خدمت الکترونیکی و فیزیکی در بازه زمانی تعیین شده را ابلاغ کرده است .

راست خدیو افزود : در همین راستا و به منظور بررسی روند پیگیری امور و بخشنامه ابلاغی ، ازمیز خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان بازدید و کلیه اقدامات این اداره کل در راستای عملیاتی نمودن بخشنامه مذکور مورد بررسی قرار گرفت که اقدامات انجام مطلوب ارزیابی می شود .

هم چنین در ادامه این بازدید نشستی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد و در این نشست رشید قربانی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های آموزش و پرورش ، استقرار میز خدمت فیزیکی و الکترونیکی را یکی از اولویت های کاری این حوزه بر شمرد و گفت : اهتمام ما ارائه خدمات در سریع ترین زمان به ارباب رجوع است .

وی با بیان اینکه میز خدمت فیزیکی آموزش و پرورش کردستان در طبقه همکف و ورودی اداره کل به منظور رسیدگی به درخواست ها و راهنمایی مراجعین مستقر و راه اندازی شده است، گفت : در این همین راستا جلال برومند به عنوان مشاور اینجانب در امور مراجعین و مدیر میز خدمت اداره کل منصوب شده است .

وی از مکاتبه با مدیریت و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه و ابلاغ بخشنامه استانداری برای راه اندازی میز خدمت در واحد های زیر مجموعه استانی خبر داد و اظهار داشت : میز خدمت در آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه راه اندازی و بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده فعال و مشغول خدمات رسانی به مراجعین می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده از طریق میز خدمت استان پرداخت و احصاء کلیه فرآیند های مرتبط با ارباب رجوع در دو بخش فرآیند های الکترونیکی و غیر الکترونیکی و اطلاع رسانی آن از طریق میز خدمت و درج در سایت اداره کل ، تهیه فلوچارت و گردش کار فرآیند های مرتبط با ارباب رجوع و تعیین چگونگی پیگیری امور مرتبط با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مدارک و مستندات مورد نیاز برای پیگیری امور و تهیه بروشور راهنمای مراجعین و توزیع آن در بین ارباب رجوع را از جمله این اقدامات بر شمرد .

وی ایجاد راهنمای طبقاتی و سایر امکانات و اطلاعات مورد نیاز برای راهنمایی مراجعین و هدایت آنها به میز خدمت برای پیگیری امور ، تشکیل کمیته و برگزاری نشست های هماهنگی و برنامه ریزی به منظور استقرار میز خدمت الکترونیکی در استان ، تمهید مقدمات برای الکترونیکی کردن فرآیند های مرتبط با ارباب رجوع و تهیه لیستی از فرآیند های الکترونیکی به همراه فلوچارت و اطلاع رسانی آن از طریق سایت اداره کل را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار