عضو هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر تهران: شهرداری می‌تواند از ۱۵ فروردین طرح ترافیکی جدید را اجرا کند

تهران (پانا) - عضو هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر تهران با اعلام تصویب طرح ترافیک جدید و ابلاغ آن به شهرداری گفت شهرداری اگر امکانات لازم را داشته باشد می‌تواند از ۱۵ فروردین طرح را اجرا کند.

کد مطلب: ۸۰۴۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر تهران: شهرداری  می‌تواند از ۱۵ فروردین طرح ترافیکی جدید را اجرا کند

محمد قانبیلی، عضو هیئت تطبیق مصوبات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه طرح ترافیک جدید در این هیئت به تصویب رسیده است، گفت: طرح ترافیک جدید و مصوباتش هم تایید شد. طرح ترافیک روز شنبه در کمیته بررسی شد، از ۵ موردی که هیئت ایراد گرفته بود، سه مورد را اصلاح کرده بودند و روی دو مورد دیگر اصرار نکردند.در سه مورد اصلاح شده، جانبازان بالای ۲۵ درصد به کل معاف شده‌اند و خبرنگاران نیز فقط باید ۱۰ درصد قیمت را پرداخت کنند.

عضو هیئت تطبیق افزود:طرح ترافیک جدید با اصلاحات برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود. طرح مصوب شده و اجرایی خواهد شد. شهرداری مکلف است آن را اجرا کند، اما زمانش در دست خود آنها است و به خود شهرداری برمی‌گردد که چه زمان سازوکار و زیرساخت لازم را برای اجرا فراهم کند. شهرداری اگر امکانات را داشته باشد از ۱۵ فروردین می‌توان طرح را اجرا کند و اگر هم آماده نباشد، بستگی به خودشان‌ دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار