مشاور وزیر آموزش و پرورش: مهمترین هدف از برگزاری گردهمایی مدیران آموزش‌وپرورش کشور در سیستان و بلوچستان توجه به استان‌های دور از مرکز است

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر وزارتی گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت خانه ومدیران کل سراسر کشوررا مهم ترین نهاد اجرایی تصمیم گیری در آموزش وپرورش دانست.

کد مطلب: ۸۰۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مشاور وزیر آموزش و پرورش:  مهمترین هدف از برگزاری گردهمایی مدیران آموزش‌وپرورش کشور در سیستان و بلوچستان توجه به استان‌های دور از مرکز است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، شاپور محمدزاده اظهار کرد: مهمترین هدف از برگزاری این گردهمایی در استان سرافراز سیستان وبلوچستان توجه به استانهای دور از مرکز است. ما معمولا اکثر گردهمایی وجلسات را در مرکز انجام می دادیم نظر شخص وزیر این است که در تمامی امور آموزش وپرورش باید از تمرکز بکاهیم. استانها در سراسر کشور ظرفیت‌های فراوانی دارند و گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت خانه ومدیران کل سراسر کشور مهم ترین نهاد اجرایی تصمیم گیری در آموزش وپرورش است و خوب است که تصمیمات آن متناسب با شرایط میدانی ومحیطی باشد.

محمدزاده افزود: استان سیستان وبلوچستان یکی از استان‌های بسیار مهم کشور است که متاسفانه علی رغم تلاش‌های فراوان وضعیت آموزشی او مطلوب نیست . وزارتخانه آموزش وپرورش مصمم است که در همه حوزه‌ها به این استان توجه ویژه کند.

وی ادامه داد: حضور تمامی مسئولان ارشد وزارت آموزش وپرورش ومدیران کل سراسر کشور نشانی از این توجه ویژه است. وزیر عنایت خاصی به استان سیستان وبلوچستان دارد و دستورات مهمی را برای بهبود شاخص های این استان در بعد فضا و تجهیزات آموزشی و بهبود وضعیت نیروی انسانی با هدف تحقق عدالت آموزشی وبهبود شاخص های آموزشی استان وحذف و یا کاهش فاصله ها صادر کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: حتی وزیر برای تشدید هرچه بیشتر خیرین عزیز وسایر مدیران پیش گام شده و با هزینه‌ای شخصی در این استان احداث مدرسه را آغاز کرده و توسعه معلم سراها و مراکز رفاهی ودرمانی فرهنگیان دراین استان مورد توجه ویژه است که انشاء الله در آینده نزدیک شاهد تحولات مثبت دراین زمینه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع می خواهم عرض کنم که برگزاری گردهمایی دراین استان که برای اولین بار صورت می گیرد نشان از توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به این استان پراستعداد است البته ما معتقدیم که برای توسعه استان تمامی بخش ها باید حضور بیشتری دراستان پیدا کنند و ارتباطات مرکز با این استان باید گسترش یابد.

مدیر کل دفتر وزارتی اظهار کرد: خوشبختانه جاذبه‌های طبیعی این استان بی‌نظیر و یا کم نظیر است که همه ایرانیان باید رفت وآمد و ارتباطاتشان را با این استان بیشتر کنند مردمان مهربان ودوست داشتنی این استان شایسته بهترین زندگی هستند واین امر درسایه توسعه همین ارتباطات محقق می‌شود امیدوارم ما بتوانیم به مسئولیت خطیر خویش نسبت به این استان و تمامی استان‌های محروم وکمتر توسعه یافته کشورمان جامعه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار