از ابتدای سال جاری؛

کشف ۹۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خوی

ارومیه (پانا) فرمانده انتظامی خوی گفت: درطول سالجاری ۹۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شده است.

کد مطلب: ۸۰۴۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۹۰۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خوی

سرهنگ بیت الله پاشایی فرمانده انتظامی شهرستان خوی بابیان اینکه مقابله با موادمخدر یکی ازدغدغه مهم تمام مسئولان می باشد ،گفت: در طول سال جاری درشهرستان خوی، حدود ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف شده است که ۲۹۹درصدنسبت با سال گذشته افزایش داشته است .

وی درمورد هنجارشکنی ها وجرایم رایانه ای وکلاهبرداری نیز اظهارداشت:همکاری مردم با پلیس درموردهنجارشکنی ها نسبت به سال گذشته ۳۸درصدازاین جرایم کاهش یافته و همچنین ۹۴درصداز جرائم رایانه ای کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی خوی در ادامه به تماس های مردم با سامانه ۱۹۷پلیس اشاره کرد وگفت:۳۵۰مورد تماس مردمی با سامانه ۱۹۷ وجود داشته است که شاهد ۷۰درصد افزایش پیشنهادات ،۱۰درصدافزایش تقدیروتشکرو۲۷درصد کاهش انتقادات نسبت به سال گذشته بوده ایم.

پاشایی در بخشی از سخنان خود به دستگیری سارقان منازل و ساختمانهای نیمه کاره اشاره کرد وگفت:با هوشیاری ماموران انتظامی ۳ نفراز سارقان منازل و ساختمانهای نیمه کاره دستگیر شدندکه به ۵۰ مورداز سرقت منازل اعتراف کردند.

وی در ادامه بیان داشت: 7 باب مغازه نیز به اتهام مالخری در این زمینه پلمب شدند و اموال مسورقه به ارزش 15 میلیارد ریال کشف و به صاحبانشان برگردانده شده است.

سرهنگ پاشایی به کشف کالاهای قاچاق درسالجاری اشاره کرد وافزود: در مقابله با کالای قاچاق در مقایسه با سال قبل که ارزش کالاهای مکشوفه 58 میلیارد ریال بود که امسال این رقم به بیش از 92 میلیارد ریال رسیده است که 69 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوی در پایان بخش از سخنان خودبا اشاره به نصب دوربین ها برروی خودروهای گردشی درایام نوروز اشاره کردو گفت: با اقدامات فنی پلیس راهنمایی و با همکاری شهرداری، در ایام نوروز خودروهای مکانیزه پلیس در سطح شهر گردش کرده و با دوربین هایی که بر روی آنها نصب شده و قابلیت چرخش 360 درجه ای دارند، پلاک خودروهایی که تخلف کنند بخصوص دوبله پارک نمایند، ثبت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار