معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

سند تحول بنیادین چراغ راه و استراتژی بلند مدت آموزش و پرورش است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهرگفت:سندتحول بنیادین چراغ راه و استراتژی بلند مدت آموزش و پرورش است و کمک می کند تا در برنامه ریزی خود نقش فعالیت های تربیتی را بیشتر ببینیم.

کد مطلب: ۸۰۴۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین چراغ راه و استراتژی بلند مدت آموزش و پرورش است

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته ی تربیت اسلامی و گرامیداشت تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در جمع همکاران آموزشی و پرورشی آموزشگاه معلم بوشهر گفت: مربیان پرورشی رسالت سنگینی در زمینه هدایت دانش آموزان بر عهده دارند و باید در هفته ی تربیت اسلامی از معلمانی که در عرصه ی پرورشی فعالیت دارند نیز تقدیر شود.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که ساحت های شش گانه تربیتی را عوامل موثری در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می داند اظهار داشت: این سند که چراغ راه و استراتژی بلند مدت آموزش و پرورش است کمک می کند تا در برنامه ریزی خود نقش فعالیت های تربیتی را بیشتر ببینیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره خانم شهید زاده و خانم جمالی، دو همکار متوفی حوزه پرورشی که در عرصه تعلیم و تربیت نقش داشتند، بیان کرد: باید به گونه ای زندگی کنیم تا هر وقت کاسه عمرمان در این دنیا پر شد در مقابل خدای خود سر افکنده نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار