مراسم بزرگداشت روز امور تربیتی وهفته تربیت اسلامی در شهرستان ایوان

ایلام ( پانا ) - مراسم بزرگداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی به همت معاونت پرورشی وتربیت بدنی در ایوان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت روز امور تربیتی وهفته تربیت اسلامی در شهرستان ایوان

همزمان با هفته تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیانگذاران امور تربیتی، مراسم گرامیداشت این روز وهفته تربیت اسلامی باحضورمهدیان معاونت فرمانداری، نجفی بخشدار مرکزی، پناهی مدیرآموزش و پرورش، تعدادی از مسئولین اجرایی شهرستان و با حضور معاونین و مربیان پرورشی مدارس و پیشکسوتان عرصه پرورشی به همت حوزه معاونت پرورشی وتربیت بدنی این مدیریت در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی برگزار شد.

نوری معاون پرورشی آموزش وپرورش ایوان ضمن تیریک روز امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی ،یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر معماران نهاد مقدس امور تربیتی و شهدای فرهنگی را گرامی داشت و از تلاش و همت عالی مربیان و معاونین پرورشی در جهت رشد و بالندگی دانش آموزان و فتح قله های افتخار در عرصه های مختلف فرهنگی قدردانی نمود.

ایشان مربیان و معاونین پرورشی را سربازان گمنام توصیف نمود و افزود: ایده من براینست که مربیان پرورشی جهادگران مجهول القدر عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی مربی را رصد کننده جریان تربیتی در مدرسه خواند و مدد گرفتن از تمام نیروهای موجود را در به ثمر رساندن استعداد های بالقوه دانش آموزان مهم دانست.

معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان با توجه به حجم بالای کار و زحمت در عرصه تربیتی، مربیان را تلاشگران عرصه تربیتی نامید و افزود:این مربیان عرصه تربیتی دارای ویژگیهایی از جمله: سفیران صداقت، سرآمد، صلابت هستند که دارای قلبی رئوف، صبری مثال زدنی، سنگ صبور، مشاوری امین و باغبانی کارآزموده می باشند.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام نوروزی از روحانیون حوزه علمیه، ضمن تبریک وگرامیداشت روز امور تربیتی و ابراز خرسندی از حضور در جمع تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت اسلامی ،به آیاتی از قرآن کریم در بحث تربیت اشاره نمود وگفت:قبل از اینکه به مردم یا افراد علم یاد داده وآموزش بدهیم باید تهذیب و تزکیه شوند.

حجه الاسلام نوروزی با اشاره به مشکلات و سختی های فراروی امورتربیتی، افزود: امور تربیتی با تمام این مشکلات فراروی آن ،بسیار موفق بوده است و وظایف خود رابه خوبی انجام داده است.

وی درپایان توصیه نمود با توجه به هجمه بالای برنامه های دشمن جهت جوانان ما مربیان پرورشی در بخش تربیتی و تهذیب نفس از دوره دبستان خیلی جدی در مبحث مسائل اعتقادی واخلاقی کار نمایند و نگذارند این کارها وآموزش ها به دبیرستان موکول شود.

شایان ذکر است؛ تجلیل از پیشکسوتان و مربیان و معاونین پرورشی از برنامه های این روز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار