مدیر کل دفتر وزارتی: مهمترین هدف از برگزاری گردهمایی مدیران آموزش‌وپرورش کشور در سیستان و بلوچستان توجه به استان‌های دور از مرکز است

زاهدان (پانا)- مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش درباره گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارت خانه ومدیران کل سراسر کشوردر استان سیستان و بلوچستان گفت: وزارت آموزش وپرورش مصمم است که در همه حوزه ها به این استان توجه ویژه کند و اعتقاد دارد حضور تمامی مسئولان ارشد وزارت آموزش وپرورش ومدیران کل سراسر کشور نشان از این توجه ویژه است.

کد مطلب: ۸۰۴۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل دفتر وزارتی: مهمترین هدف از برگزاری گردهمایی مدیران آموزش‌وپرورش کشور در سیستان و بلوچستان توجه به استان‌های دور از مرکز است

شاپور محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مهمترین هدف از برگزاری این گردهمایی در استان سرافراز سیستان وبلوچستان توجه به استانهای دور از مرکز است . ما معمولا اکثر گردهمایی و جلسات را در مرکز انجام می دادیم نظر شخص آقای وزیر این است که در تمامی امور آموزش وپرورش باید از تمرکز بکاهیم. استانها در سراسر کشور ظرفیت های فراوانی دارند و گردهمایی مشترک شورای معاونین وزارتخانه و مدیران کل سراسر کشور مهم ترین نهاد اجرایی تصمیم‌گیری در آموزش وپرورش است و خوب است که تصمیمات آن متناسب با شرایط میدانی و محیطی باشد.

محمدزاده افزود: استان سیستان وبلوچستان یکی از استانهای بسیار مهم کشور است که متاسفانه علی رغم تلاش‌های فراوان وضعیت آموزشی این استان مطلوب نیست. وزارت آموزش وپرورش مصمم است که در همه حوزه‌ها به این استان توجه ویژه کند .

وی ادامه داد:حضور تمامی مسئولان ارشد وزارت آموزش وپرورش ومدیران کل سراسر کشور نشانی از این توجه ویژه است . شخص وزیر عنایت خاصی به استان سیستان وبلوچستان دارد و دستورات مهمی را برای بهبود شاخص های این استان دربعد فضا و تجهیزات آموزشی و بهبود وضع نیروی انسانی با هدف تحقق عدالت آموزشی وبهبود شاخص های آموزشی استان وحذف و یا کاهش فاصله‌ها صادر کرد است.

محمدزاده بیان کرد: حتی وزیر محترم برای تشویق هرچه بیشتر خیران عزیز و سایر مدیران پیش گام شده و با هزین‌ای شخصی دراین استان احداث مدرسه را آغاز کرده است. همچنین توسعه معلم سراها و مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان دراین استان مورد توجه ویژه است که ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک شاهد تحولات مثبت دراین زمینه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع می خواهم عرض‌کنم که برگزاری گردهمایی در این استان که برای اولین بار صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش به این استان پراستعداد است البته ما معتقدیم که برای توسعه استان تمامی بخش‌ها باید حضور بیشتری دراستان پیدا کنند و ارتباطات مرکز با این استان باید گسترش یابد.

مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی تصریح کرد: خوشبختانه جاذبه‌های طبیعی این استان بی‌نظیر یا کم‌نظیر است که همه ایرانیان عزیز باید رفت وآمد و ارتباطاتشان را با این استان بیشتر کنند مردمان مهربان ودوست‌داشتنی این استان شایسته بهترین زندگی هستند واین امر درسایه توسعه همین ارتباطات محقق می‌شود. امیدوارم ما بتوانیم به مسئولیت خطیر خویش نسبت به این استان و تمامی استان‌های محروم و کمتر توسعه‌یافته کشورمان جامعه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار