استان ایلام در مقوله مشارکت مردمی درامر مدرسه سازی جزء چهار استان اول در سطح کشور است

ایلام ( پانا ) - بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه ی موسیان در دهستان دشت عباس برگزار گردید خیرین نیک اندیش مبلغی بالغ بر 610000000 ریال را تعهد نمودند.

کد مطلب: ۸۰۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استان ایلام در مقوله مشارکت مردمی درامر مدرسه سازی جزء چهار استان اول در سطح کشور است

مشارکت خیرین مدرسه ساز موسیان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز چشمگیر بود.

در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بخش موسیان که در محل دهستان دشت عباس برگزار گردید خیرین نیک اندیش مبلغی بالغ بر 61 میلیون تومان را تعهد نمودند.

محمدرضا حیدری سرپرست اداره کل توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس استان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز موسیان با قدر دانی از حضور خیرین و مسئولین در این جشنواره گفت: خدا را شکر که طی چند سال اخیر فعالیت ما از حالت اجرایی و ساخت و ساز به سمت و سوی فرهنگی و مشارکت دادن خیرین در امر مدرسه سازی سوق پیدا کرده و این خود توفیقی الهی است که شامل حال ما شده است.

حیدری با بیان این مطلب که مشارکت مردم و خیرین استان ایلام در امر مدرسه سازی قابل تحسین است افزود: امروز در مقوله مشارکت مردم در امر مدرسه ساز ما جزو 4 استان اول در سطح کشوری هستیم و این رتبه نتیجه توجه خیرین نیک اندیش به مسئله تعلیم و تربیت می باشد.

وی با بیان این مطلب که در امر مدرسه سازی کارهای زیادی صورت گرفته است افزود: باید با همت خیرین مدرسه ساز تلاش گردد تا فضاهای آموزشی مناسب جایگزین مدارس کانکسی و پیش ساخته در منطقه گردد.

سرپرست اداره کل توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس استان ادامه داد: با خیرین انجمن حامی مذاکراتی انجام شده و رایزنی های لازم صورت گرفته که انشاالله یک فضای آموزشی با امکانات و تجهیزات کامل در روستای سادات دالپری احداث گردد.

حیدری به فضاهای آموزشی روستاهای صمانه، چم هندی، عین خوش و سالن چند منظوره شهر موسیان اشاره کرد و افزود: فضاهای مذکور در سال 96 در دستورکار قرار گرفتند و خوشبختانه توانسته ایم آموزشگاه روستای صمانه را تکمیل و تحویل دهیم و در همین راستا پیشرفت های خوبی در احداث دیگر فضاهای آموزشی داشته ایم که در آینده نزدیک این پروژه ها نیز به بهره برداری خواهند رسید.

حیدری به پتانسیل بسیار خوب منطقه موسیان و بویژه دشت عباس اشاره کرد و گفت: ما در امر مدرسه سازی نیازمند همت والای خیرین هستیم و در این مسیر تلاش خواهیم کرد تا خیرینی را که 30 درصد ساخت یک فضای آموزشی را تقبل نمایند ما هم 70 درصد مابقی را تهیه و ساز و کارهای لازم را برای ساخت و ساز مدارس فراهم کنیم.

در ادامه حیدری با اهدای لوح سپاسی از زحمات خیر منطقه حاج غازی اژدلی قدردانی نمود.

سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان دهلران، اجرای کلیپ، قرائت دلنوشته برای خیرین و اجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این جشنواره بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار