مراسم بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در شهرستان آبدانان برگزارشد

ایلام ( پانا ) - مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس امورتربیتی وهفته تربیت اسلامی با حضور معاونین و مربیان پرورشی و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن کانون شهید بهشتی شهرستان آبدانان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۰۴۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در شهرستان آبدانان برگزارشد

محمد پیری مدیرآموزش و پرورش شهرستان درابتدای این مراسم طی سخنانی با تشریح اهمیت والای امورتربیتی در تربیت نسلی اسلامی و انقلابی ، مربی و معلم را بعد از خداوند و پیامبران سومین هدایتگر بشریت خواند و توجه به شناخت کامل استعدادها و کمالات انسانی را زمینه ساز موفقیت در کار تربیت دانست.

وی اظهار نمود: فضایلی چون دین مداری، نوع دوستی، فروتنی، خیرخواهی و بویژه اعتدال و میانه روی را از جمله مهمترین ویژگی های انسان های مطلوب تعلیم و تربیت اسلامی قلمداد کرد.

وی همچنین با تقدیر از زحمات معاونین و مربیان پرورشی،تشکیل هسته های مشاوره ای،برگزاری کارگاه های توانمندسازی اجتماعی و شغلی دانش آموزان،برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای،اجرای طرح ملی نوجوان سالم و...را تنها بخشی از اقدامات مثبت در این حوزه خواند و بر تلاش مجدانه درهمه زمینه های تربیتی تاکیدکرد.

سپس حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه شهرستان نیز با تبریک هفته تربیت اسلامی و تقدیراز زحمات مجموعه آموزش و پرورش بویژه مربیان دلسوز امورتربیتی، دین مداری ،الگو بودن، مقبولیت و محبوبیت مربی پرورشی را ازجمله عوامل تاثیرگذاری بر دانش آموزان دانست و خواهان توجه هرچه بیشتر به تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی شد.

قرائت شعر واجرای سرود با موضوعات تربیتی از دیگر بخش های این مراسم باشکوه بود.گفتنی است درپایان این مراسم از 75 تن از معاونین و مربیان پرورشی مدارس با ارائه لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار