حاشیه‌های استیضاح ربیعی و آخوندی در صحن مجلس

نماینده تهران: در کمسیون اجتماعی جلسه‌ای برای استیضاح نداشتیم / لاریجانی: جلسه رسمی داشتید

تهران (پانا) - اعلام وصول استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر راه وشهرسازی حاشیه‌هایی را در صحن علنی مجلس ایجاد کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حاشیه‌های استیضاح ربیعی و آخوندی در صحن مجلس

اعلام وصول استیضاح علی ربیعی به عنوان وزیر کار و عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور آنان ظرف 10 روز در صحن علنی مجلس، حاشیه‌هایی را در خانه ملت به همراه داشت.

علیرضا محجوب، نماینده تهران و عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری با اشاره به موضوع استیضاح وزرای کار و شهرسازی اظهار کرد: «طبق ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی هیات رئیسه باید بلافاصله طرح استیضاح نمایندگان را به کمیسیون تخصصی ارجاع دهند. این استیضاح در تاریخ دوم اسفند ماه به هیات رئیسه داده شده است و هیات رئیسه در تاریخ هفتم اسفند ماه آن را به کمیسیون ارجاع داده است.»

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، بیان کرد: «جلسه دیروز کمیسیون اجتماعی جلسه‌ای برای گفت‌وگو با آقای ربیعی بود و جلسه‌ای برای استیضاح تشکیل نشد. باید کمیسیون برای بررسی استیضاح جلسه رسمی تشکیل دهد.»

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال، از موضوع استیضاح ربیعی و آخوندی در این ایام ابراز نگرانی کرد.

در ادامه جلسه، علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات محجوب، خطاب به وی متذکر شد: «بادامچی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی در هیات رئیسه حضور یافت و گفت جلسه تشکیل شده است.»

وی ادامه داد: «در جلسه یکی از استیضاح‌کنندگان سوال کرده که آیا این جلسه رسمی است و ایشان نیز تایید کرده که جلسه رسمی برای بررسی استیضاح تشکیل شده است.»

لاریجانی همچنین بیان کرد: «در این خصوص اختلافی وجود داشته و دو نامه فرستاده شده است اما طبق آیین نامه کمیسیون باید ظرف یک هفته استیضاح را بررسی و نتیجه آن را به هیات رئیسه اعلام کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار