سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

توسعه در جامعه ما در گرو توجه بیشتر به ساحت های تربیتی است

اصفهان (پانا)- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان این استان را در مسابقات فرهنگی و هنری در سال گذشته حائز رتبه‌های برتر در کشور دانست که این نتیجه تلاش همکاران در حوزه پرورشی و فرهنگی بوده است .

کد مطلب: ۸۰۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
توسعه در جامعه ما در گرو توجه بیشتر به ساحت های تربیتی است

محمد جواد احمدی با اشاره به تاثیرگذاری سلسله نشست های بزم اندیشه عنوان کرد : امیدواریم بتوانیم زمینه آن را فراهم نماییم تا از آثار مثبت نقد و تحلیل این سلسله نشست ها در جای جای آموزش و پرورش استفاده نماییم.

وی در ادامه اظهار کرد شعار و عمل در مسائل مختلف آموزش و پرورش هر دو دارای اهمیت است اما گاهی برخی مسائل تنها در سطح شعار باقی می باند که می بایست به عملگرایی توجه بیشتری گردد.

احمدی در ادامه ضمن اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری پیرامون سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت : کارهای زیادی در سالهای گذشته درخصوص سند تحول بنیادین انجام شده و متخصصین این امر از آموزش و پرورش ، حوزه و دانشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیده اند و سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت : در سند تحول محور اصلی ساحت های تربیتی است که تنوع ، تکثر ، تک بعدی نگاه نکردن و نگاه انتقادی در بطن آن قرار دارد . توصیه من به شما آن است که ساحت های تربیت را در دستور کار خود قرار دهید ، هم در شورای دبیران مدرسه ، شورای هم مدرسه ، و هم در انجمن اولیاء و مربیان .

محمد جواد احمدی تاکید کرد : توسعه در جامعه ما در گرو توجه بیشتر به ساحت های تربیتی است که می بایست به آن توجه بیشتری گردد تا بتوانیم با خروج از نگاه تک بعدی به توسعه برسیم .

وی با اشاره به آنکه جای نشاط و شادی در مدارس ما کمرنگ شده و می بایست به آن توجه بیشتری گردد ، تاکید کرد: می بایست از ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده نمود تا با درنظر گرفتن محتوای مناسب و متناسب با فرهنگ ما بتوان با انجام کارگروهی ، تعاملی و همکاری به گسترش مهارت های اجتماعی کمک نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار