مدیر مسئول خانه ملى مد ایران تأکید کرد:

لزوم ارتقا کیفی شاکله‌های ایرانی اسلامی در طراحی لباس

یزد(پانا)- مدیر مسئول خانه ملى مد ایران با اشاره به ضرورت اشائه فرهنگ ایرانی اسلامی در بحث مد و لباس، گفت: ارتقاى سطح کمى و کیفى شاکله‌هاى بومى و ایرانى اسلامى در طراحی لباس و مد ضروری است.

کد مطلب: ۸۰۴۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ارتقا کیفی شاکله‌های ایرانی اسلامی در طراحی لباس

،«پوریا درخشانی» در آیین افتتاحیه رویداد ملى مد یزد با بیان این‌که پنج بخش اصلی برای این رویداد فرهنگی هنری تعریف شده است، اظهار کرد: برگزارى نماىشگاه، مکنا، سمینارها، نشست‌هاى آزاد، تبیین گروه‌های گردشگرى و آموزشى، عناوین بخش‌های تعریف شده برای این رویداد ملی در استان یزد است.

وی افزود: هدف از برگزارى این رویداد را ارتقاى سطح کمى و کیفى شاکله‌هاى بومى و ایرانى اسلامى است.

مدیر مسئول خانه ملى مد ایران در ادامه گفت: شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی و هنری تلاش کردند تا اصالت فرهنگى و هویت شاکله‌هاى بومى خود را حفظ و همسو با بازار ارایه جدیدى داشته باشند .

درخشانی خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که دبیرخانه مد و لباس کشور تنها نهاد تعیین کننده برای تأیید صلاحیت مد حرفه‌ای و علمی است، ‌سعى شده در رویداد ملی مد یزد تمام اهداف مدنظر دبیرخانه ر در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول اشائه هرچه بیشتر ظرفیت هنرمندان و طراحان داخلی در حوزه مد و لباس را از جمله مهمترین اهداف این رویداد ملی در استان دانست و بیان کرد: استان یزد از جمله استان‌های شاخص کشور در حوزه نساجی است و باید سعی شود بیش از پیش از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این هفته بدعتى باشد براى این‌که تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و سایر افراد بتوانند برنامه‌هاى زیادى را اجرا و از خروجى آن استفاده کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار