پس از ۱۴ سال میزبانی کودکان و نوجوانان

استاد محمود حکیمی کتابخانه اش را نونوار کرد

تهران (پانا) - آیین رونمایی از تجهیز و بهسازی کتابخانه استاد حکیمی با حضور محمود حکیمی نویسنده پیش کسوت کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۰۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استاد محمود حکیمی کتابخانه اش را نونوار کرد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) ، مراسم افتتاح سالن های قرائت خانه کتابخانه استاد حکیمی، به تفکیک خواهران و برادران و تجهیز و شاداب سازی مخزن کتابخانه با هدف ارایه خدمات بهتر به مخاطبین، به ویژه کودکان و نوجوانان، صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش در این مراسم ضمن تجلیل از مقام ادبی استاد محمود حکیمی با حضور جمعی از خانواده شهدای منطقه 18، مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهردار ناحیه 2 منطقه 18 و شماری از مسئولین ستادی و شهری، بخش های تجهیز و بهسازی شده کتابخانه به بهره برداری می رسد.

این گزارش می افزاید: کتابخانه استاد حکیمی در تاریخ 29/2/1382 افتتاح و به پاس خدمات این نویسنده شهیر نام وی بر روی کتابخانه قرار گرفت. این کتابخانه دارای بخش های مرجع، کودک، نوجوان و سالن مطالعه به ظرفیت 140 نفر است.ازجمله خدمات و فعالیت های کتابخانه استاد حکیمی، امانت کتاب به صورت حضوری و تلفنی، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی برای جذب مخاطب، اردوهای فرهنگی و هنری، کارگاه های آموزشی، مسابقات کتابخوانی و مشارکت در برنامه های مدارس منطقه است.

کتابخانه استاد حکیمی پیش از این دارای تنها یک سالن قرائت خانه بود که با توجه به حجم مخاطبان به صورت یک روز در میان به خواهران و برادران اختصاص داشت، و هم اکنون با اجرای طرح توسعه، دارای دو سالن مجهز است و همزمان می تواند پاسخگوی مخاطبان زن و مرد باشد. این کتابخانه از این پس همه روزه به جز ایم تعطیل از ساعت 8 تا 20 و پنجشنبه 8 تا 17 میزبان شهروندان است.

مراسم رونمایی از تجهیز و بهسازی کتابخانه استاد حکیمی سه شنبه 15 اسفند ماه ساعت 30/14 در کتابخانه استاد حکیمی به نشانی یافت آباد ،شهرک ولیعصر، انتهای خ حیدری جنوبی،خ پژاند،بوستان لواسانی ،فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار