رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

۱۷تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد

ارومیه (پانا)  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۷ تن انواع مواد مخدر در استان طی سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۷تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد

سرهنگ کریم اکبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی، با بیان اینکه در طول سال جاری، کل کشفیات انواع مواد مخدر بیش از ۱۷ تن است افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۲ تن بود که ۳۶ درصد افزایش کشف نشان می دهد.

وی ادامه داد: از این میزان ۱۴ تن کشفیات پیش ساز و مواد شیمیایی است که نسبت به مدت زمان مشابه پارسال که هشت تن بود ۶۸ درصد افزایش دارد.

اکبری با اشاره به اینکه در این مدت همچنین ۴۵۱ هزار عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است اضافه کرد: این میزان نیز ۲۶ درصد افزایش کشف نشان می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام ۷۹ فقره باند مواد مخدر در استان طی سالجاری خبر داد و گفت: در طی سال جاری ۶۳۹ نفر در زمینه قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند با که نسبت به مدت زمان مشابه پارسال پنج درصد رشد نشان می دهد.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۸۶ مرحله تا بهمن ماه سال جاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان اجرا شده است، که در طی آن یک تن و ۳۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

اکبری یاد آور شد: در این مدت ۴۳۱ مرحله طرح پاک سازی نقاط آلوده اجرا شده است، که ۵۴۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۶ هزار نفر نیز در این راستا، دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار