مدیرعامل برج میلاد اعلام کرد

به زودی گود رها شده برج میلاد تعیین تکلیف می شود

تهران (پانا) - مدیرعامل برج میلاد گفت در سال ۹۰ گود برج میلاد توسط بخش خصوصی و شریک مالی شهرداری با هدف ساخت هتل دوقلو و مرکز تجارت جهانی حفر شد اما بعد از مدتی بنا به مشکلاتی این گود رها شد اما مسئله قابل توجه این است که شهردار فعلی تهران و معاونین‌اش تمام تلاش خود را برای حل این مشکل انجام می‌دهند و جلسات متعددی را نیز برگزار کردند و سخنانی که در خصوص مشکلات این گود برای برج در فضاهای مجازی مطرح می‌شود، درست نیست.

کد مطلب: ۸۰۴۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
به زودی گود رها شده برج میلاد تعیین تکلیف می شود

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، علی درویش‌پور گفت: ما برنامه‌های توسعه‌ای بسیاری را آغاز کردیم که برخی به اتمام رسیده و برخی دیگر در حال اجراست.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها مربوط به مجموعه موزه مفاخر است و آن اضافه شدن تندیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که تهیه شده و به زودی رونمایی می‌شود.

مدیرعامل برج میلاد به برپایی نمایشگاه بوم‌گردی ایران و صنایع دستی از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث فرهنگی در سایت نمایشگاهی برج برگزار می‌شود.

درویش‌پور تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه روستاها، توجه به ظرفیت بوم‌گردی، اشتغالزایی در مناطق روستایی و اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود و در این مراسم اقوام ضمن گرد آمدن دور همدیگر، لباس‌ها و صنایع دستی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی به نمایشگاه «شهر مشاغل کودکان» نیز اشاره کرد و گفت: شهر مشاغل کودکان، ایده خلاقی برای آموزش فنون در حین بازی و سرگرمی است.

مدیرعامل برج میلاد اظهار کرد: در این شهر، بچه‌ها به دنیای بزرگترها می‌آیند، بازی می‌کنند و در اوج هیجان، مهارت می‌آموزند و تجربه کسب می‌کنند؛ این نمایشگاه برای اولین بار است که با این کیفیت در کشور برگزار می‌شود.

وی به جشنواره «نوروزگار ۹۷» اشاره و بیان کرد: ما در این جشنواره میزبان هموطنانمان از سراسر کشور خواهیم بود. این نمایشگاه با تفاوت‌هایی نسبت به سال‌های گذشته و با کیفیت بیشتر و برنامه‌های متنوع‌تر برگزار می‌شود.

درویش‌پور به برگزاری ارکستر سمفونیک با اجرای لوریس چکناواریان و همچنین جلوه‌نمایی بر روی دیوار برج نیز اشاره کرد و گفت: ما در سال‌های گذشته در ایام نوروز از ۵۰ تا ۱۰۰ هزار میهمان به صورت روزانه داشتیم و برنامه‌های ما از ۹ صبح تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به قیمت بلیت‌ها برای بازید از بخش‌های مختلف برج میلاد افزود: قیمت‌ها مصوب سال ۹۳ شورای شهر است و از آن زمان تاکنون قیمت‌ها تغییر نداشته است.

وی درباره مشکلات در حوزه پارکینگ نیز گفت: یکی از چالش‌های ما به ویژه در برنامه‌های مناسبتی، بحث پارکینگ‌ها است؛ این انتقادات را قبول دارم، اما به زودی پارکینگ طبقاتی در ۱۰ طبقه در دست اجرا خواهد بود. با این حال بازدید روزانه ۱۰۰ هزار نفر می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

درویش‌پور در پاسخ به سؤال دیگری درباره گود برج میلاد افزود: این برج در ضلع شرقی مرکز همایش‌ها قرار دارد؛ سال ۹۰ قرار بود به منظور احداث دو هتل دوقلو و مرکز تجارت جهانی، گودبرداری شود، اما در ادامه به لحاظ ضرورت در بازنگری و مشکلات مالی متوقف شد.

مدیرعامل برج میلاد خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت جدید شهری، جلسات متعددی با حضور شهردار و معاونان او برگزار شده و انشاءالله به زودی به سرانجام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار