همایش نسل چهارم انقلاب در تبریز

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: اصل مهم در تربیت الگوسازی و توجه به انگیزه دانش آموز است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:الگوسازی وتوجه به انگیزه وعلاقه دانش آموزان اصل مهمی در برنامه هاست که بایستی مورد نظر متولیان امر قرارگیرد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:  اصل مهم در تربیت  الگوسازی و توجه به انگیزه دانش آموز است

جعفر پاشایی در همایش نسل چهارم انقلاب توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در محل سیمنا قدس تبریز برگزار شده بود با بیان اینکه در چهار سال گذشته محور فعالیت‌ها بر‌اساس منویات مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در استان بوده است، گفت: دستور کارها با برنامه ریزی های دقیق به طور منسجم دراداره کل، مناطق و نواحی اجرا می شود.

وی افزود: برابرارزیابی وزارت آموزش وپرورش در سال۹۵در شاخص های مختلف،دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری راکسب کرده است‌.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به ضرورت آگاه سازی دانش آموزان، در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان گقت: آموزش و پرورش استان در این خصوص توجه به فضای مجازی و آسیب‌های نوپدید و اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار داده و در مقابله با رفتارهای پرخطر نوجوانان برنامه‌هایی به شکل جانبی در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

وی ابراز داشت: با برنامه ریزی منسجم، در طول یکسال گذشته نزدیک 140 نمازخانه درون مدرسه ای احداث شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان با اشاره به اینکه گسترده‌ترین و پرمخاطب‌ترین حوزه اوقات فراغت استان بر عهده اداره کل آموزش و پرورش بوده و توانسته فضایی ایجاد کند که دانش‌آموزان با علاقه و انگیزه در ابعاد مختلف حضور یابد و گام‌های موثری در مقابله با آسیب‌های نوپدید انجام دهد.

پاشایی در پایان توجه به انگیزه و الگوسازی برای جوانان را اصل مهم برشمرد و خاطرنشان شد: تمامی اقشار مخصوصا مربیان واولیا باید به این امر توجه کافی داشته باشند.

خاطر نشان می شود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی کشور در ۱۳ آبان 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار