رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه :

طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز 97

سربیشه (پانا) - رئیس شبکه دامپزشکی سربیشه گفت: اکیپ های نظارت شبکه دامپزشکی سربیشه آماده اجرای طرح تشدید و کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز می باشد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز 97

محسن رمضانی رئیس شبکه دامپزشکی طبس در خصوص نظارتهای ویژه ای که در ایام نوروز توسط این شبکه در شهرستان اجرا خواهد شد گفت : در این طرح که از 25 اسفند ماه لغایت 14 فروردین اجرایی خواهد 3 اکیپ شامل7 بازرس بهداشتی فرآورده خام دامی عهده دار نظارت و بازرسی از رستوران های درون و برون شهری، سوپرمارکتها ، قصابی ها ، کبابی ها ، کشتارگاه و غیره .... خواهند بود .

وی همچنین گفت : با هماهنگی با سایر ادارات ( صنعت معدن، شبکه بهداشت ، اصناف، تعزیرات ، شهرداری و اماکن) گشت های مشترکی نیز در طول این ایام برقرار خواهد بود تا شهروندان با خیالی آسوده به خرید کالای بهداشتی اقدام نمایند.

رمضانی به اقدامات این شبکه در سال 96 در حیطه کنترل و بازدید های نظارتی در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : شبکه دامپزشکی سربیشه در سال 96 با هدف حفظ امنیت غذایی و تامین سلامت دام، نظارت های گسترده و مطلوبی بر فعالیت های این حوزه انجام داده که شامل 110 مورد بازدید نظارتی بر رستورانهای درون و برون شهری ، 350 مورد بازدید از سوپر مارکتها ، 176 مورد بازدید و بازرسی از کشتارگاه ، 140مورد بازدید از قصابی ها ، و 40 مورد بازدید از روز بازار انجام گرفته است که در مجموع بیش از نیم تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و معدوم گردیده است.

وی به مصرف کنندگان و شهروندان توصیه کرد گوشت قرمز ، گوشت مرغ و فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند و از ممهور بودن گوشت به مهر مطمئن شوند ودر هنگام خرید گوشت مرغ به بسته‌بندی آن چه به صورت کامل و چه به صورت قطعه‌بندی شده و تاریخ تولید و انقضاء محصول توجه کنند و از خرید مرغ به صورت غیر بسته‌بندی خودداری کرده و در صورت مشاهده مراتب را به شماره 32662919 و 32663850 شبکه دامپزشکی سربیشه اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار