اهدای 3 قطعه زمین جهت ساخت مدرسه در شهرستان ایوان

ایلام ( پانا ) - با حضور رئیس مجمع خیرین بانوان استان ایلام ، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش و سایر مسئولین دستگاه های مختلف شهرستان ایوان بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 3 قطعه زمین جهت ساخت مدرسه در شهرستان ایوان

علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این جلسه با بیان اینکه مردم این شهرستان همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز بوده اند، از مدرسه سازی به عنوان یکی از ماندگارترین کارهای نیک یاد کرد.

مدیر آموزش و پرورش ایوان از اقدامات خیرین مدرسه ساز به عنوان یک حرکت جهادی و ارزشی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد با تلاش های این قشر بتوانیم سطح فرهنگی، آموزشی و رفاهی دانش آموزان این شهرستان را یک پایه جلوتر ببریم.

ایشان سپس با اشاره به اینکه رسیدن به توسعه پایدار که خود عامل و تضمین کننده سعادت، رفاه، اقتدار، سربلندی و عدم وابستگی است تنها از مسیر علم می گذرد، تاکید کرد: بی جهت نیست که امروز دشمنان قسم خورده ما برای جلوگیری از توسعه علم و دانش دست به ناجوانمردانه ترین اقدامات می زنند و نسبت به ترور دانشمندان ما برنامه ریزی می کنند.

پناهی سپس معلم، متعلم و فضا و تجهیزات آموزشی را مهمترین عامل برای رسیدن به علم دانست و ابراز داشت: مستعد ترین دانش آموزان در کشور ما هستند و اگر زمینه های شکوفایی آنها فراهم شود می توانند کشور را در عرصه های مختلف سربلندکنند.

در ادامه این جلسه مهندس سبزی فرماندار ایوان طی ایراد مطالبی عنوان کرد: دانش آموزان ایرانی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده اند تا آنجا که در کمتر المپیاد و رشته ای شاهد کسب مقام های برجسته توسط ایرانیان نیستیم.به گفته ایشان خیران مدرسه ساز به این مسئله معرفت پیدا کرده و می دانند که اگر شرایط آموزشی برای فرزندان ایران اسلامی فراهم شود می توانند کشور را به قله های بلند شکوفایی برسانند.

سپس علیلیان رئیس مجمع خیرین بانوان استان ایلام نیز در خصوص اهمیت و جایگاه علم و علم آموزی گفت: خیرین مدرسه ساز انسان های بزرگی هستند که در راستای فراهم کردن محیط آموزشی برای دانش آموزان از ارزشمندترین داشته های خود می گذرند.

وی با اشاره به اینکه برای داشتن انسان های با فضیلت بایستی زمینه های تعلیم و تربیت آنها فراهم شود، تاکید کرد: خیران مدرسه ساز با اذعان به این امور از سرمایه های مادی خود می گذرند.

گفتنی است،در پایان این مراسم از طرف خیرین حاضر ، مبلغ 100000000میلیون ریال کمک نقدی،مبلغ 350000000 ریال کمک های غیرنقدی جهت تجهیز مدارس و خدمات آموزشی ،3 قطعه زمین جهت اهداء مدارس روستایی به متراژ 1000 متر مربع به این امر خیر و خداپسندانه اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار