در شانزدهیمن روز جست‌وجوی جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج

6 تیم جست‌وجو به ارتفاعات دنا اعزام شدند

تهران (پانا) - همزمان با شانزدهمین روز عملیات جستجوی جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، 6 تیم تخصصی امدادی به ارتفاعات دنا اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۰۴۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
6 تیم جست‌وجو به ارتفاعات دنا اعزام شدند

طی روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند و روز گذشته ششمین محموله بقایای پیکرهای جانباختگان این حادثه توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش پیدا شده بود و به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: شانزدهمین روز عملیات جستجو و انتقال جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج، با اعزام 6 گروه تخصصی در ارتفاعات دنا آغاز شد و هم‌اکنون 6 گروه سه نفره با بالگرد به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در حال انجام عملیات جستجو و انتقال پیکرها هستند.

وی افزود: شب گذشته 20 نیروی متخصص در کمپ ایجاد شده واقع در ارتفاعات دنا مستقر شدند تا امروز دوشنبه عملیات جستجو را با طلوع آفتاب سریعتر پیش ببرند. همچنین امدادگرانی از دیگر استان‌ها از جمله لرستان، چهارمحال بختیاری، فارس و تهران در عملیات جستجو و انتقال پیکر های جانباختگان حضور دارند.

پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار