شیراز میزبان رقابت‌های قرآنی سراسر کشور

شیراز (پانا) - مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مؤسسه بیت‌الاحزان با حضور قرآن‌آموزان  نقاط مختلف کشور در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۴۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شیراز میزبان رقابت‌های قرآنی سراسر کشور

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات در روز پنج‌شنبه، 17 اسفندماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، با بیان اینکه قریب 500 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستان در این مرحله به رقابت می‌پردازند، افزود: قرآن‌آموزانی که در مرحله قبل از شهرستان‌های مختلف کشورمان برگزیده شدند به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند.

شاهسونی با تصریح اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ، ترتیل، تجوید، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: همچنین این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در دو مقطع سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال و در دو قسمت اساتید و قرآن‌آموزان برگزار خواهد شد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار کرد: قرآن‌آموزان از نقاط مختلف کشورمان در روز چهارشنبه، 16 اسفندماه وارد شیراز شده و در روز پنج‌شنبه به رقابت می‌پردازند و در شامگاه پنج‌شنبه نیز مصادف با شب میلاد حضرت زهرا(س) مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار خواهد شد.

شاهسونی اظهار داشت:شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، یزد، کرمان، قم، تهران و سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار