استاندار فارس : حذف آزمون ورودی تیزهوشان گامی مثبت در کاهش استرس از خانواده هاست

شیراز ( پانا ) - استاندار فارس با بیان اینکه حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ، حجم زیادی از استرس و نگرانی را از خانواده ها دور کرد، گفت: برای حل مشکلات آموزش‌وپرورش، نیاز به برنامه‌ریزی مبنایی عملیاتی برای سال آینده خواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۰۴۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس : حذف آزمون ورودی تیزهوشان گامی مثبت در کاهش استرس از خانواده هاست

اسماعیل تبادار اظهار داشت: نگرانی‌هایی در این نشست در مورد آموزش‌وپرورش فارس مطرح شد که سریعاً باید برای حل مشکلات اقدام کرد که این اقدام نیز نیاز به مدیریت دارد و باید تمام جوانب موضوع دیده شود، بنابراین از اداره کل آموزش‌وپرورش فارس، برنامه‌ریزی مبنایی عملیاتی در این زمینه برای سال آینده می‌خواهیم .

بنا به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس و دستور کار جلسه مذکور، کمبود نیروی انسانی، کمبود اعتبارات روستا مرکزی، مطالبات معوق و... ازجمله مشکلات آموزش‌وپرورش استان فارس مطرح شد .

استاندار فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت نخست ما در برنامه ها آموزش‌وپرورش است اما اعتبارات آن ملی است و ما دخالتی در آن نداریم، از طریق معاون رئیس جمهور پیگیر حل مسائلی چون مطالبات معوق، کمبود نیروی انسانی و...هستیم.

این مقام عالی دولت در استان فارس همچنین گفت: به‌هرحال تنگناها در آموزش‌وپرورش بسیار است اما نمی‌توان مدام آه و ناله سر داد و کاری نکرد .

تبادار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، این حرکت را مثبت قلمداد کرد و گفت: شما با این کار خانواده ها را از استرس دور کرده اید اما باید با رویکرد جدید شاهد رشد و توسعه بیشتر نیز باشیم .

وی گفت: باید سعی شود در شورای آموزش و پرورش به قوت های این سازمان نیز پرداخته شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار