جزئیات دیدار امیدی‌ها با رئیس‌دولت اصلاحات

تهران (پانا) - اعضای فراکسیون امید مجلس شب گذشته با رئیس‌دولت اصلاحات دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۸۰۴۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات دیدار امیدی‌ها با رئیس‌دولت اصلاحات

محمد رضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در همین رابطه، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

«در دومین سالگرد حماسه هفتم اسفند همراه با جمعی از همکاران عزیزم در مجلس با جناب آقای خاتمی که یکی از شخصیتهای موثر در شکل گیری حماسه هفتم اسفند بودند دیدار کردیم. آقای خاتمی یکی از چهره‌های دلسوز و متدین کشورمان هستند که دغدغه ای جز اعتلای نظام و پیشرفت کشور ندارند و با مشی اصلاح‌طلبی به دنبال بهبود وضعیت کشور هستند. از توصیه‌های مشفقانه ایشان در این دیدار بسیار استفاده کردیم و امیدوارم با تدبیر حاکمیت برخی محدودیت‌های این انسان فرهیخته رفع شود تا همگان بتوانند از نظرات خیرخواهانه ایشان نهایت استفاده را ببرند.»

فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز با انتشار تصویری در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام از دیدار امیدی‌ها با سیدمحمدخاتمی خبرداد.

بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در همین رابطه به یکی از خبرگزاری‌ها گفته بود: «۷۰ نفر از نمایندگان عضو لیست امید یکشنبه شب با آقای خاتمی رئیس دولت اصلاحات ملاقات کردند. در این دیدار آقای عارف رئیس فراکسیون امید گزارشی از عملکرد این فراکسیون ارائه کرد و جمعی از نمایندگان نیز در اظهاراتی مسائل مختلف در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، تعامل مجلس و دولت، انتظارات از مجلس و دولت و مطالبات مردم را مطرح کردند.»

وی همچنین یادآور شده: «آقای خاتمی نیز در دیدار نمایندگان امید به برخی مسائل روز اشاره کردند و بر ضرورت انسجام بیشتر در جامعه خصوصا بین اصلاح‌طلبان تاکید کردند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار