مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش: 45 هزار نفر مربی و معاون پرورشی در مدارس کشور فعالیت می کنند

بجنورد (پانا) - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از فعالیت بیش از 45 هزار نفر مربی و معاون پرورشی در مدارس کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۴۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش: 45 هزار نفر مربی و معاون پرورشی در مدارس کشور فعالیت می کنند

مسعود شکوهی در همایش گرامیداشت هفته تربیت اسلامی اظهارکرد: لازمه تربیت موفق و خروجی‌های کارآمد از نظام آموزش‌وپرورش کشور توجه به همه ابعاد آموزشی، پرورشی و بالأخص تربیتی است.

وی از توسعه فعالیت‌های قرآنی و توجه به آموزه‌های قرآنی، آموزش مهارت‌های زندگی و ایجاد شادابی، نشاط و امید در بین دانش آموزان را سه استراتژی اصلی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی دانست.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در تعلیم و تربیت تمام عوامل از مدیر تا خدمتگزار مدرسه تأثیرگذار هستند، گفت: هیچ‌کس نباید تصور کند که مسئول تربیت در آموزش‌وپرورش تنها مربی تربیتی است بلکه مربی تربیتی پیش از آن‌که بخواهد مجری باشد وظیفه راهبری و برنامه‌ریزی تربیتی را دارد.

شکوهی از لغو آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی به‌عنوان یک اتفاق خوب نام برد و اظهار داشت: این آزمون‌ها در این سال‌ها بزرگ‌ترین ظلم به فرزندان این مرزوبوم بوده است که برخی را از برخی دیگر جدا کنیم و برچسب بی‌استعداد بودن به آن‌ها بزنیم.

گفتنی است این همایش با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش، سرپرست سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و دیگر مسئولان استانی و مربیان و معلمان در محل سالن اجتماعات کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار