مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: کسانی که دارای ایده‌های خلاق برای تربیت دانش آموزان هستند باید دارای آزادی عمل باشند

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: باید شرایطی را به وجود آورد تا افرادی که دارای ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای برای تربیت دانش آموزان هستند بتوانند با آزادی کامل ایده های خود را عملی کنند.

کد مطلب: ۸۰۳۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم: کسانی که دارای ایده‌های خلاق برای تربیت دانش آموزان هستند باید دارای آزادی عمل  باشند

حمیدرضا شیخ‌الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در همایش هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی و مراسم تجلیل از مشاوران و معاونان پرورشی مدارس که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با تاکید بر رسالت سنگین و مهم معاونان پرورشی، اظهار کرد: امروزه وجود مشکلات درون خانواده‌ها و جامعه و تغییراتی که نسل جوان به دلیل وجود فضاهای مجازی به وجود آمده است باعث آن شده است که معاونان پرورشی رسالت سنگینی را برعهده داشته باشند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم وجود 240 هزار دانش آموز در استان قم را خاطرنشان کرد و افزود: بیش از 136 هزار دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز در استان قم شرکت کرده‌اند که حاصل تلاش بی‌وقفه و خالصانه معاونان پرورشی است .

شیخ الاسلام با اشاره به تلاش های عمیق و زیرساختی آموزش و پرورش، مطرح کرد: باید شرایطی را به وجود بیاوریم که علی رقم تمام مشکلات کشور از امکانات موجود بهره‌برده و نسل جوان را برای حضور موثر در جامعه آماده کنیم .

وی با بیان اینکه معاونان پرورشی استان قم تلاش می‌کنند ذهنیت‌های خاص مانند سند 2030 را از بین ببرند، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تا امروز هر زمانی که کشور دچار بحران‌های خاص شده است مدیران و معاونان آموزش و پرورش به بهترین شکل ورود پیدا کرده و مشکلات را برطرف کرده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار