بانک مرکزی اعلام کرد:

آغاز پرداخت سپرده‌های مالباختگان ۲ تعاونی منحله از فردا

تهران (پانا) - به گفته معاون نظارت بانک مرکزی تعیین تکلیف سپرده‌های سپرده‌گذاران تعاونی«ولی عصر میمنت آباد رباط کریم» و تعاونی منحله «بدرتوس» از فردا ۱۴ اسفندماه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۳۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پرداخت سپرده‌های مالباختگان ۲ تعاونی منحله از فردا

به گزارش بانک مرکزی، فرشاد حیدری، گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری به استناد مصوبه کمیته منتخب سران محترم سه قوه و با اتکاء به دارایی‌هایی شناسایی شده تعاونی «ولی عصر رباط کریم» و تعاونی منحله «بدرتوس» سپرده سپرده‌گذاران این تعاونی‌ها را با عاملیت بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سپرده‌گذاران دو تعاونی یاد شده می‌توانند بر اساس برنامه مندرج در وب سایت بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین با در دست داشتن مدارک شناسایی و اسناد مثبته به شعب منتخب بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین مراجعه کنند، افزود: سپرده‌گذاران تعاونی منحله بدر توس و تعاونی ولی‌عصر رباط کریم می‌توانند سپرده خود را دریافت و یا نزد بانک کشاورزی و موسسه اعتباری کاسپین سپرده‌گذاری کنند.

حیدری افزود: در این مرحله سپرده سپرده‌گذاران تا یک میلیارد ریال پرداخت خواهد شد و به سپرده‌گذاران دارای سپرده‌های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز تا یک میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار