البرز میزبان رقابت های بین المللی جام فجر و مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا

کرج (پانا) - استاندارالبرز با اعلام اینکه البرز، نیمه دوم اردیبهشت، میزبان رقابت های بین المللی جام فجر و هشتمین مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیایی است؛ گفت: استان آمادگی کامل برای میزبانی این دور از رقابت ها را دارد.

کد مطلب: ۸۰۳۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
البرز میزبان رقابت های بین المللی جام فجر و مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدعلی نجفی در جلسه شورای ورزش استان البرز که با حضور سید محمد پولاگر رییس فدراسیون تکواندو کشور، امیرغفرانی مدیرکل ورزش و جوانان در محل استانداری برگزار شد؛ گفت: علی رغم اینکه سایر استانها نیز علاقمند به میزبانی رقابت های لیگ بین المللی تکواندو بودند؛ اما از آنجایی که البرز طی سالهای اخیر در این رشته ورزشی صاحب نام بوده اند حق این استان بوده است که میزبان برگزاری این دور از رقابت ها باشد.

وی با بیان اینکه نیمه دوم اردیبهشت ۹۷ فرصت خوبی است که شاهد برگزاری این مسابقات هستیم؛ افزود: امیدآفرینی در جوانان و نشاط اجتماعی و فرهنگی با شعار ممکن نیست و خیلی از مسائل باید در این زمینه حل شود؛این فصل، فصلی نشاط انگیز است و می تواند بارقه امید را در دل جوانان تقویت کند.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر فعال شدن کمیته ها برای میزبانی البرز در این دور از رقابت های آسیایی گفت: برای آغاز بیست و نهمین رقابت های بین المللی جام فجر و هشتمین مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیایی، کمیته های لازم در بخش های خدماتی، امدادی، تبلیغاتی، اسکان، امنیتی و... پیش بینی شود و در سطح بین المللی شاهد میزبانی این دور از رقابت ها باشیم.

وی همچنین بر لزوم تبلیغات مناسب اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور میهمانان از کشورهای مختلف اداره کل میراث فرهنگی نیز زیرساخت های مناسب را پیش بینی کند.

نجفی اضافه کرد: استان البرز آمادگی لازم را دارد و باید بهترین میزبانی ها را رقم بزند.

استاندار البرز با تاکید بر ابلاغ تکالیف لازم به دستگاه ها در میزبانی این دور از مسابقات گفت: این رقابت ها فرصتی برای استان است که ظرفیت های خود را بروز و ظهور دوباره دهد؛ چرا که هنوز خیلی ها نمی دانند که چه اقداماتی در این زمینه انجام می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز فرصت حضور جوانان و آشنایی جوانان با این رشته های ورزشی غنیمت بشمارد.

نجفی همچنین با بیان اینکه تکواندو یک رشته ورزشی رزمی و مقاومتی است؛ افزود: با توجه به شرایط خاص این رشته ورزشی می توان اذغان داشت که با ترویج این رشته، علاقمندان که همان جوانان هستند از بنیه قوی برخوردار خواهند شد.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه رسمی برای آغاز همکاری های مشترک در برگزاری بیست و نهمین دوره از مسابقات جام بین المللی لیگ فجر در رشته تکواندو و هشتمین مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیایی، بین اداره کل ورزش و جوانان البرز و هیات تکواندو کشور تبادل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار