معاون شهردار تهران خبر داد

افزایش ساعت کار متروی تهران از 15 اسفند

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اعمال افزایش قیمت بلیت مترو از اول اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت مترو از ۱۵ اسفند تا ساعت ۲۴ خدمات دهی می‌کند.

کد مطلب: ۸۰۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ساعت کار متروی تهران از 15 اسفند

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، محسن پورسیدآقایی در حاشیه پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره افزایش قیمت بلیت مترو، توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: افزایش قیمت بلیت مترو در جلسه علنی امروز به تصویب رسید و مجموعا پیشنهادات شهرداری مورد بررسی قرار گرفت که به فرمانداری تهران ارسال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس سه قیمت خواهیم داشت که بلیت تک‌سفره هزار تومان خواهد شد که حداکثر ۱۴ درصد مردم از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که از کارت بلیت استفاده شود، بسته به طول مسافت ۶۶ درصد از این رقم تخفیف داده می‌شود و حداقل با استفاده از کارت بلیت و در مسافت کوتاه قیمت بلیط ۳۴۰ تومان و حداکثر هزار تومان خواهد بود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: افزایش قیمت بلیت مترو از اول اردیبهشت سال آینده اجرا خواهد شد و به افرادی که کارت بلیت مدت‌دار خریداری کنند، ۲۵ درصد تخفیف داده خواهد شد که این تخفیف، علاوه بر مابقی تخفیفات است.

پورسیدآقایی تصریح کرد: نرخ بلیت متروی فرودگاه امام خمینی(ره) نیز ۷۵۰۰ تومان برای کل مسیر تصویب شد و نرخ بلیت مترو حومه به تهران نیز ۱۵۰۰ تومان شد. شهرداری براساس مصوبه شورای ترافیک و موافقت فرمانده انتظامی تهران پیشنهاد داده است که برای توزیع ترافیک آخر سال مراکز خرید تا ساعت یک بامداد باز باشند و همین‌طور مترو نیز از ۱۵ اسفند تا ساعت ۲۴ ساعته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار