توقیف 12 میلیارد کالای قاچاق و کشف بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه تریلر حامل 12 میلیارد کالای قاچاق درشهرستان ممسنی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز نیز  با توقیف دو دستگاه خودرو موفق به کشف 212 کیلوگرم تریاک و هروئین شده اند.

کد مطلب: ۸۰۳۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
توقیف 12 میلیارد کالای قاچاق و کشف بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

سردار احمد علی گودرزی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ممسنی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تور ایست بازرسی و هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور قائمیه - ممسنی، به یک دستگاه تریلر مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی و بررسی های انجام گرفته مشخص شد این خودرو حامل 19 هزار و 860 ثوب لباس و 47 طاقه پارچه خارجی و قاچاق می باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده خودرو دستگیر شد، تصریح کرد: ارزش این محموله قاچاق 12 میلیارد ریال برآورد شده است.

*** کشف بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

در ادامه فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف دو دستگاه خودرو و کشف 212کیلوگرم تریاک و هروئین در شهرستان نی ریز خبر داد.

گودرزی، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو 405 که از سمت نی ریز به سروستان در حال حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو مذکور را متوقف و در بازرسی از آن، 192 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان نی ریز موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه خودرو "ام وی ام"، مقدار 20کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای درون داشبورد جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم را دستگیر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار