بررسی جنبه های همکاری پیام و پلیس البرز

کرج (پانا) - سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرد و جنبه های همکاری فرودگاه پیام و پلیس بررسی گردید.

کد مطلب: ۸۰۳۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی جنبه های همکاری پیام و پلیس البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سعید زرندی مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اعلام این مطلب افزود: با توجه به طرح توسعه و اهداف 20گانه ای که برای منطقه تعریف شده در دیداری که در محل فرماندهی انتظامی استان البرز با سردار محمدیان داشتم از وی دعوت نمودم تا به جهت آشنایی با مجموعه پیام در این مجموعه حضور پیدا کنند.

زرندی در ادامه افزود: بر همین اساس سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرد و جنبه های همکاری پیام و پلیس بررسی گردید.

وی افزود: قطعا با آغاز فعالیت فرودگاه در بخش مسافربری به همکاری بیشتر نیروی انتظامی احتیاج خواهد بود و در این دیدار ابعاد مختلف این همکاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام یادآور شد: در حال حاضر نیز یگانی از نیروی انتظامی در منطقه پیام مستقر هستند و این حضور فرصتی است تا جنبه های مختلف همکاری بیشتر پیام و پلیس مورد بررسی قرار گیرد.

سعید زرندی اذعان نمود: شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نه تنها در میان مردم بلکه در میان مسوولان نیز ناشناخته است و در این حضور سعی داریم تا کارکردهای شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام را معرفی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار