در گفت‌وگو با پانا

محمد پنجعلی: هواداران پرسپولیس نباید به خاطر باخت در دربی پشت قهرمان ایران را خالی کنند

تهران (پانا) – کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم توصیه کرد به حمایت‌های خود از قهرمان فصل گذشته و مهمترین نامزد قهرمانی این فصل لیگ برتر ادامه دهند.

کد مطلب: ۸۰۳۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: هواداران پرسپولیس نباید به خاطر باخت در دربی پشت قهرمان ایران را خالی کنند

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس در دربی هشتاد و ششم پایتخت گفت: اینکه پرسپولیس در این دیدار و به خصوص در نیمه اول تیم همیشگی نبود و پراشتباه ظاهر شد بر کسی پوشیده نیست اما به نظر من این دربی اصلاً بازی خوبی نبود و فوتبال قابل قبولی از جانب هیچ‌یک از دو تیم ارائه نشد که بتوانند هیجان را روی سکوها منتقل کند.

وی در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس به شکست این تیم در دربی گفت: به هر حال اینکه هواداران دوست دارند تیم‌شان دربی را ببرد کاملاً مشخص و به حق است. آنها دوست داشتند پرسپولیس با عبور از سد استقلال جشن قهرمانی در لیگ برتر را برپا کند اما این‌طور نشد. ولی اینکه به این شکل اعتراض کنند و با حضور در تمرینات تیم حاشیه‌سازی کنند در شرایط فعلی اصلاً حرکت خوبی نیست.

پنجعلی ادامه داد: باید توجه کرد که بازی‌های آسیایی برای پرسپولیس در پیش است و اهمیت این بازی‌ها بسیار بالاست و تیم باید با روحیه و انگیزه خوبی برای رقابت با تیم‌های عربی آماده شود. ماجرای لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر خودمان خیلی فرق دارد و تمام تیم‌ها برای نتیجه‌گیری از همه امکانات استفاده می‌کنند. پرسپولیس هم برای نتیجه‌گیری باید با تمام انرژی و انگیزه آماده بازی با الوصل شود.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره تفاوت‌های فوتبال ایران با سایر کشورهای آسیایی گفت: حقیقت این است که ما خیلی عقب‌تر از برخی کشورهای آسیایی مانند چین و قطر هستیم. البته این فقط حرف و ادعا نیست؛ نتایج تیم‌های باشگاهی ما در لیگ قهرمانان گویای همه‌چیز است. تیم‌های ملی پایه ما هم که نتایجشان به خوبی بیانگر فاصله ما با سایر کشورهاست.

وی در واکنش به تهدید برخی هواداران پرسپولیس مبنی بر حضور نیافتن در ورزشگاه برای بازی با الوصل گفت: خیلی از این رفتارها و حرف‌هایی که زده می‌شود در فضای احساسی بعد از دربی و ناشی از ناراحتی از شکست است. همه ما باید فکر و برنامه‌مان این باشد که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تیم موفقی باشد. فوتبال حرفه‌ای برد و باخت دارد؛ دربی تمام شد و رفت اما زندگی همچنان جریان دارد، بازی مهم با الوصل امارات در پیش است و نباید پشت تیمی که دو فصل قهرمان فوتبال ایران شده را به علت یک شکست خالی کرد.

پنجعلی در ادامه به انتقادهای مطرح‌شده درباره عملکرد محسن ربیع‌خواه اینگونه پاسخ داد: مساله تاکتیکی یک تیم در اختیار سرمربی است و تنها سرمربی یک تیم است که بر اساس شرح وظایفی که به بازیکن داده تشخیص می‌دهد فلان بازیکن خوب کار می‌کند یا خیر. قطعاً برانکو در ربیع خواه توانایی‌ها دیده است که به او میدان می‌دهد و ما هم باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار