برگزاری نهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموز و مجلس دانش آموزی استان کردستان

سنندج(پانا) - با حضور مسئولین استانی و دانش آموزان کاندید، نهمین دوره انتخابات شورا ی دانش آموزی و مجلس دانش آموزی استان کردستان  در دو بخش پسران و دختران درکانون ملی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد. با حضور مسئولین استانی و دانش آموزان کاندید ،نهمین دوره انتخابات شورا ی دانش آموزی و مجلس دانش آموزی استان کردستان در دو بخش پسران و دختران درکانون ملی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۳۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموز و مجلس دانش آموزی  استان کردستان

با حضور مسئولین استانی و دانش آموزان کاندید ،نهمین دوره انتخابات شورا ی دانش آموزی و مجلس دانش آموزی استان کردستان در دو بخش پسران و دختران درکانون ملی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

احمد عبداللهی مدیر دانش آموزی کردستان در نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی کردستان گفت :تمرین دموکراسی و مشارکت اجتماعی باید به صورت جدی در آموزش و پرورش پیگیری شود.

وی افزود:مجلس دانش آموزی یک نهاد مشورتی است و به دور از مسائل سیاسی باید دغدغه ها و مشکلات دانش آموزان را به مسئولان استانی آموزش و پرورش منعکس کنند.

احمد عبداللهی مدیر دانش آموزی استان کردستان: ترویج فرهنگ مشارکت جویی ،تعاون و همکاری و زمینه سازی برای مشارکت فکری و عملی در عرصه های مختلف آموزش و پرورش از اهداف مجلس دانش آموزی است.
در ادامه مراسم دانش آموزان رای خود را در صندوق اخذ رای انداختند و نتیجه رای گیری به شرح ذیل اعلام شد:
در بخش پسران:سید آرورین قریشی از شهرستان دهگلان و کاوان فرجی از شهرستان سروآباد و در بخش دختران:هوزان خواهش از شهرستان دیواندره و فاطمه پور مهدی از ناحیه یک سنندج به مجلس دانش آموزی راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار