مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج:

شهدا بهترین نتایج تعلیم و تربیت اسلامی هستند

کرج (پانا) - شصت و سومین دیدار از خانواده شهدا با عنوان "طرح دیدار یار" با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج و سایر مسئولین در منزل سردار شهید حسن کشاوری ( کشاورز) برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۳۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا بهترین نتایج تعلیم و تربیت اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، مصادف با شب وفات حضرت ام البنین (س) مادر قمر بنی هاشم(ع)، عبدالکریم رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به همراه سایر مسئولین در منزل سردار شهید حسن کشاوری ( کشاورز) حضور یافتند.

سردار "شهید حسن کشاوری" از اولین شهدای دفاع مقدس شهر کرج می باشند که در اوایل جنگ در سال 59 به درجه رفیع شهادت نایل شدند. همسر شهید در زمان شهادت ایشان تنها 18 سال داشتند. از این شهید بزرگوار یک دختر به یادگار مانده است .

رستمی در این دیدار با تبریک هفته تربیت اسلامی اظهار داشت: هدف از خلقت انسان بنا بر آیات و روایات تربیت اوست و شهدا هم بهترین نتایج تعلیم وتربیت اسلامی هستند. خدا را شاکر و سپاسگزاریم که افتخار حضور در بیت شهدا و دیدار با خانواده های معزز شهدا را نصیب ما کرده است و ما همیشه باید قدر دان زحمات خانواده های شهدا باشیم. شهدا صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند.

وی افزود: شما بهترین داشته های خود را تقدیم این انقلاب کرده اید و در سن بسیار کم و با از خود گذشتگی این شهدا را مشایعت نموده اید . این کار اجر و پاداش بزرگی در نزد پروردگار خواهد داشت.انشاالله که شفاعت شهدا شامل حال همگی ما باشد.

رستمی در ادامه افزود: در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج افتخار این را داریم که یکی از مدارس این ناحیه به نام این شهید بزرگوار است و ان شاالله از حضور شما در این مدرسه برای تقویت مبانی عملی فرهنگ ایثار و شهادت استفاده خواهیم نمود. شما الگوی نسل جوان و همسران امروز و فردای جامعه هستید و از خود گذشتگی های شما قابل ستایش و تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار