دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی عنوان کرد

فعالیت ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران

تهران (پانا) - دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با اشاره به اینکه در آینده یادگیری در مدارس و دانشگاه‌ها الکترونیکی می‌شود، گفت هم‌اکنون حدود ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۰۳۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۳ هزار دانشجو در حوزه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران

سیدامید فاطمی در افتتاحیه برگزاری دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی گفت: برگزاری این کنگره به صورت سالانه مورد توجه قرار گرفته و این مسئله توجه به آن می‌تواند نتایج و موفقیت‌های زیادی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: تحقیقات گسترده‌ای نیز در این زمینه صورت گرفته و اجتماعی از متخصصان در این رابطه با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین مقالات و تحقیقات زیادی ارسال و به دبیرخانه کنگره واصل شده است.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ادامه داد: این کنفرانس با همکاری تعداد زیادی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها،‌اندیشمندان و و پژوهشگران کشور برگزار شده است تا محیطی برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.

فاطمی گفت: این کنفرانس دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس در حوزه‌های مختلفی همچون علوم تربیتی، «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی عنوان کرد: عمل و هنر یادگیری و یاددهی در محتوای الکترونیکی، منابع بازآموزشی، کسب و کار در محتوای الکترونیکی، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی و یادگیری فراگیر از جمله محورهای اصلی این کنفرانس است.

وی خاطرنشان کرد: در این کنگره علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی،‌کلیپ‌های تخصصی، میزگرد و نمایشگاه تخصصی و جشنواره‌های تولید محتوا و نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

فاطمی تصریح کرد:‌ از آنجایی که یادگیری در آینده مبتنی بر مبنای الکترونیکی بوده و نسل جدید دانشجویان نیز در این حوزه به صورت دیجیتال فعالیت دارند، همچنین روش‌های نوین تعلیم و تربیت و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شده که به این مسئله توجه کنیم و باید این موضوع را مدنظر قرار داد که یادگیری در آینده الکترونیکی خواهد بود و باید برنامه‌ها را بر مبنای فناوری به پیش ببریم.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار دانشجو در رشته یادگیری الکترونیکی فعال هستند، گفت: امیدواریم از طریق برگزاری این کنگره شاهد دستاوردهای بزرگی باشیم.

گفتنی است دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی13 و 14 اسفندماه به میزبانی دانشگاه تهران در دانشکده مدیریت این دانشگاه با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته در حال برگزاری است و جدیدترین دستاوردها در این حوزه مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار