معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان:

ساماندهی مشکلات با همفکری و مشورت و با تبادل‌نظربه نتیجه مطلوب می رسد

سنندج(پانا)_معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان مجموعە دولت در استان را پذیرای هر نوع نقدی در راستای اصلاح امور وتوسعە همە جانبە کردستان دانست.

کد مطلب: ۸۰۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی مشکلات با همفکری و مشورت و با تبادل‌نظربه نتیجه مطلوب می رسد

به گزارش پانا کردستان،حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان در نشست صمیمی با فعالان مدنی، سیاسی و اجتماعی شهرستان سروآبادبا بیان این مطلب گفت: همه باید با همفکری و مشورت و با تبادل‌نظر در خصوص ساماندهی مشکلات این شهرستان به نتیجه مطلوب برسیم.
وی با بیان اینکه هر آنچه دوست دارید بگوئید ولی حرمت‌ها را نگه‌دارید، گفت: از انتقادها استقبال می‌کنیم ولی نقد باید منصفانه ودر جهت بهبود واصلاح شرایط موجود باشد.
وی اضافه کرد: مشکلات فراوانی وجود دارد ولی این مشکلات یک‌شبه به وجود نیامده و همه افراد در پیدایش این مشکلات به نوعی مقصر هستند و اکنون همه باید در راستای رفع مشکلات دست به دست هم بدهند.
خوش‌اقبال با اشارە بە اینکە باید متناسب با ظرفیت‌های شهرستان و بدون توجه به تعصبات سیاسی برای توسعه و رفع محرومیت‌های شهرستان سروآباد گام برداریم ادامە داد؛ تا زمانی که منافع گروهی و عقاید سیاسی را به منافع شهرستان و استان ترجیح بدهیم مشکلات بە قوت خود باقی خواهند ماند.
خوش اقبال تصریح کرد: خوب یا بد، خودمان دولت روحانی و نمایندگان آن را انتخاب کرده‌ایم و باید به جایگاه آنها احترام بگذاریم لذا دست نیاز به سوی تمام کسانی دراز می‌کنم که بتوانند در توسعه کردستان و سروآباد نقش‌آفرینی کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان اضافە کرد: هر سه ماه یک بار با فعالان سیاسی، اجتماعی و مدنی هر شهرستان نشست‌هایی برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: باید دیدگاه های امنیتی نسبت به استان را تا حد امکان کاهش دادە و زمینه ورود سرمایه‌گذاران را به استان فراهم سازیم.
خوش‌اقبال ضمت تقدیر و تشکر از مردم و با اشاره به اینکه مردم استان کردستان همان مردمی هستند که در تمام عرصه‌ها پشتیبان نظام بوده‌اند، گفت: باید جرأت و جسارت معذرت‌خواهی از مردم را به خاطر کم‌کاری‌ها داشته باشیم.
وی افزود: نیت استاندار وهمە مدیران استان توسعه کردستان است لذا همه باید در این راستا حرکت کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها در مسیر توسعه استان استفاده کرد ضمن اینکه تلاش کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.
در این جلسه هر یک از فعالین برای توسعه شهرستان سروآباد پیشنهاداتی ارائه دادند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان همچنین درسخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه از مشارکت مردم اورامان در صحنه های مختلف تقدیر و بابیان اینکه اورامان‌در آستانه ثبت جهانی قراردارد افزود؛اورامان نماد معرفت و برند گردشگری کردستان در سطح کشور است
وی ادامە داد؛ منطقە اورامانات از لحاظ باغداری وگردشگری در سطح استان مطرح و باید از ظرفیت های خدادادی آن در راستای ایجاد اشتغال وتولید منابع مالی برای مردم استفادە کنیم
خوش اقبال در خاتمه برپیگیری مسایل ومشکلات بخش اورامان که توسط ملا علی مقدمی امام جمعه بیان گردید تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار