با هدف حضور در سومین نشست فصلی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش ‌و پرورش انجام شد

سفر وزیر آموزش ‌و پرورش به استان قم

تهران (پانا) - سومین نشست فصلی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش با سفر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به استان قم برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر وزیر آموزش ‌و پرورش به استان قم

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید محمد بطحایی به‌منظور شرکت در سومین نشست از سلسله نشست‌های فصلی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش وارد قم شد.

وی صبح امروز در ابتدای ورود به شهر قم، ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و علمای فقید شیعه، جهت زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت مشرف شد و به زیارت و قرائت فاتحه بر مزار مراجع و شهدا و علمای مدفون در حرم پرداختند.

در این سفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، پرورشی و فرهنگی، آموزش متوسطه، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌ها، که از اعضای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش هستند، وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کنند.

بطحایی قرار است در این سفر یک‌روزه ضمن جلسه با مدیر حوزه‌های علمیه، در نشستی کاری ابعاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش را با حضور اعضای ستاد که متشکل از معاونان هر دو نهاد حوزه و آموزش‌وپرورش هستند مورد ارزیابی کارشناسانه قرار داده و راه‌های تعامل بیشتر با یکدیگر را بررسی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار