برنامه­ های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در کردستان اعلام شد

سنندج(پانا)_مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان اهم برنامه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر (12 لغایت 19 اسفندماه) را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه­ های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در کردستان اعلام شد

به گزارش پانا کردستان، لیلا حیدری مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش استان کردستان با تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، از برگزاری همایش بانوان فرهنگی با عنوان " یاس مهربانی" و همایش ویژه دانش آموزان دختر با عنوان " دختران فاطمی" خبر داد.

مشاور امور بانوان و خانواده آموزش و پرورش کردستان افزود: همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مراسم معنوی جشن تکلیف در مدارس دخترانه استان برگزار می شود.

وی دیدار با همسران، فرزندان وخانواده­ معظم شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع بانوان جهت فرهنگ سازی نقش موثر بانوان در نظام جمهوری اسلامی، برگزاری مراسم شب شعر، مسابقات دلنوشته و انشانویسی در بین دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه و برگزاری کارگاه های آموزشی شیوه های ارتباطی و تعاملی اولیا و مربیان با دختران به منظور ایجاد صمیمیت و گسترش گفتگوهای بین نسلی را از دیگر برنامه های این هفته نام برد.

به گفته حیدری در این هفته از بانوان فرهنگی منتخب و دانش آموزان ممتاز دختر و فعالین حجاب و عفاف و مسابقات قرآنی، علمی، فرهنگی و هنری تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار